Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMezi srhami
09. 06. 2003
6
0
2502
Autor
Dejf
Mezi srhami
Na paloučku zadek holýTrčí mezi srhami
Neodolám, sáhnu na něj
křičím, prchám travami
Běžím domů, do postele
máma dává obklady
Naštěstí už v šoku nejsem
byl to zadek od panny
... nafukovací
Proč? Já si jen opakuju botanu, ty jsi přišel se srhou, já ji jen latinsky pojmenoval:))
Odpusť mi, prosím, toto politováníhodné nedopatření, které se stává jednou za deset let.
SilverArrow
10. 06. 2003
SilverArrow: Nazval bych tě páchnoucím opičím trusem, ale na to jsem moc slušnej. Když o něčem prohlášíš, že je to "sračka", tak aspoň nejdřív napiš proč!!
Johne Silvere, tvůj šíp se sice svým způsobem trefil do černýho,
ale chce si to přečíst celou sbírčičku Uuchylné dopoledne,
Dejf je jinak opravdu povedený ftipálek! :-))))))
Dejfiku!A totototototo, tedjkoncem říkám, nejni nad veverku!!
A a a ty srhy - to sou jako srny? Nebo cooo? Prosím, vysvětli
prosté ženě, vo co tu de? Dík!
Aha! Děkuji, vzdělanče! A hezká příhoda - to sem netušila, že chlapi sou takoví romantici a dobrodruzi a nosej si na louky i ženský nafukovací! Tos fakt zažil???? :-)))
Naštěstí ne, ale párkrát jsem už holej zadek na louce viděl ... ale nesáhl jsem si - z celkem pochopitelných důvodů to byl vždycky zadek mužskýho ... :-))
průser_mračen
10. 06. 2003
průser_mračen - potěšils mě svou úžasnou dedukcí, díky tobě a díky i ostatním za ty úsměvy :-)))
Kam že ti máma dávala ty obklady?
Nebylo to víc, než jen sáhnutí?
Néééé, jen to neber vážně,
protože za vTip
Tip
Navždy_Tvůj - nebýt toho milého úměvu, asi bych se naštval. Ale nemůžu si pomoct, mně tvoje hodnocení s tím smajlíkem pořád připadá jako perfektní pochvala :-)))