Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLáska je...
06. 06. 2003
0
0
804
Autor
Mysicka
Láska je první i poslední
slovo který se vysloví
Láska je krásný cit
který nejde jen tak žít
Láska je pocit pro který se musí žít
Láska je slovo který nejde jen tak říct
Jedním slovem nevyslovíš
jedním perem nepopíšeš
jedním rtem nepolíbíš
jedním slovem nemiluješ.
lucinkoch:Honzíkovi teď dost stouplo...sebevědomí, tak ať si chvilku počká:)
Míšo, vůbec je neposlouchej, teda jako Dash_707 a 815_0 a Cornel_Nemtanu tak ty jsou jediní správní, těch ostatních si nevšímej, je to dobrý, ale příště se poraď a opravím ti chyby, ty naše češtinářko, jo? :)) Ale jinak piš taky něco Honzíkovi, ne? :))
Občas mrkni na text znovu a oprav chyby, ale možná ses přehlédla. Jinak se mi to líbí, a nenech se odradit příliš přísnými kritikami.:))** :o)
Pišta_Hufnágl
07. 06. 2003Cornel_Nemtanu
07. 06. 2003
Stara panna dekuje :=)))) a hrda na to, ze je stara panna, jinak by to opravila..:=)))
totální_mrzout
07. 06. 2003
Dávám ruce pryč od předešlých kritik a nehodlám se k nim vyjadřovat...:) (pravopis neuznávám) Co se týče dílka - řekl bych, že je povedený a klidně i na TIP - ale - ten prolog je příšernej - promiň, ale - když dáš k něčemu takovejhle prolog, neměla bys to sem ani dávat - každý dílko je kousek Tebe a jestli není, nebo se za to stydíš a takhle to uvedeš, totálně to člověka odradí...:/ Škoda - jinak - pěkný :)