Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRozhovor o lásce
08. 06. 2003
2
0
2442
Autor
Fil
.
.
.
.
.
Já : Tak třeba láska…
Ona: Jo, jo- to je krásňoučký.
Já : Fakt se ti to líbí ?
Ona : Jo, je to takový roztomiloučký….. chi chi chi
Já : Čemu se směješ?
Ona: Ale ničemu …chi chi chi
Já : Tak čemu ?
Ona : Ne, že budeš chtít, abych tě na prvním rande počůrala láskou.
Já : chi chi chi….Ale na druhým už jo !
Ona : Tak jo.
Já : Miluji Tě…
Ona : Miluji Tě…
Kamenna_Tvar
08. 07. 2003
No to by teda bylo! když tak se ozvi a já ti poradém jakou Tvář máš na něj udělat, aby se chytl, mrška. ale to ty víš nejlíp sama:-) Takže 3...4...ÚTÓK!!!!!!:-)))))
Kamenna_Tvar
07. 07. 2003cekanka_ucekana
25. 06. 2003
a já zase naopak:-)Ale abych se přiznal tak jsem taky říkal Miluju tě, ale má láska mě to odnaučila a myslím si, že je to změna k lepšímu:-)
cekanka_ucekana
25. 06. 2003
Jsem duše romantická a co je na tom.Žertovný kostým oblékám jen na maškarní, ale směju se i tak dost.Nevidím na tom nic divnýho. Jestli na to nemáte tak to nedělejte, ale MILUJI TĚ bych nezasměšňoval bych to.Jsme jen jinak zamilovaní než asi vy. Ale děkují za názory. Celkem by mě zajímalo, jak to říkáte Vy , či co činíte,když Miluji tě ne.:-)
V klidu, já to taky řikám.....:), ale nesmí se tím moc plejtvat, aby se z toho nestala fráze..
cekanka_ucekana
24. 06. 2003
tady bych se skoro kolegy průsera zastal... miluji tě říkají nespolehlivá romantická individua a sňatkoví podvodníci. ti hrajou na ten dojem solidnosti...
fakt je ze kazdej buran umi rict miluju te a kde je v tom nejaka solidnost!?
*
cekanka_ucekana
13. 06. 2003průser_mračen
13. 06. 2003
Jo říkáme si MILUJI Tě a co jako???Miluju tě to umí každej a není to ono. jiný kraj jiný mrav.Sakra ty jsi mi terror:-))