Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepitva transcendentálního ideatorismu
Autor
monsignore
Je to k nevíře, ale ten chlap, co seděl v tramvaji hrozně smrděl.
Nevím jestli jeho pach může mít souvislost s připláclou vosou na plechovém čísle tramvaje. Otázkou zůstává, zda je číslo podstatné a někdo si myslí, že kouřím marihuanu.
Nejlépe je nehádat a nesnažit se porozumět, protože komu je ten pán podobný je záležitostí mého vztahu s řidičem tohoto MHD procesu.
A zklamu vás......není homosexuální.
Celou dobu se snažím uhranout pohledem tu éterickou bytost za tím otřesným zhmotněním biblického smradu a vše se mísí v nejapný žert boha pachů.
Nohy......ibišek.......nohy........muškát.........neutřená prdel.......vanilka.......nohy.......muškát......neutřená prdel.......černý bez.....vanilka.........nohy.......nohy.........citróny.......rudé rty.......prdel........vlasy.........ibišek..........muškát........citron...nohy......dekolt...
bradavky.......teď dokonce úsměv.........prdel.........citron......
Je to nekonečný souboj skutečného a vysněného. Je to matematická rovnice. Je to freudovská křižovka, uzlovská pragmatika a plzákovská rozteč.
Slečna mě už registruje, předpokládám, že nikoliv vulvou, ale i čelním lalokem. Ale stejně se ocitnu mezi mlýnskými kameny, protože je to manželka řidiče tramvaje. A pustila sednout ten výtažek z ďáblovy mízy pode mnou........
Jízda se zrychluje a vítr z okénka podporuje dominanci květnaté armády , která ovšem není zálohovaná úsměvem.
Smrad zůstal smotaný v záhybech nosních děr těch plebejců za námi.
.......ano přátelé......jsme ti aristokráté těchto okamžiků a rádi zemřeme pro tuto vonnou chvíli, když víme, že při zastavení nás dostihne smrtelný zápach a na onen úsměv Mony Lisy někdo v tu chvíli nalepí kubistickou krychli.
Laskám víčka oné madam a přemítám, jak amorální je smrdět v přítomnosti božstva vůně. Jak nevkusné je to vůči jejímu manželovi, který tak smutně řídí něco, co ani nemá volant.
Je to tragédie.
Napadá mě, že je to celé jaksi kulturně nevyvážené.......taková komerce a underground.......snad jen vnořit svoje čidlo do jejího lůna bylo by tím sladkým kompromisem.
.........nebo kyselým
...ovšem o chutích zase příště....................:o)