Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRozdávání peněz lidem
19. 06. 2003
6
0
2952
Autor
Máslo
A: Dobrý den, prosím, věnujte mi minutku.
B: Nezlobte se, spěchám.
A: Nezdržím vás, chci vám jen předat hotovost v českých korunách.
B: Proč byste to dělal?
A: Dnes je naprosto výjimečná akce v několika městech, dobrovolníci rozdávají peníze, abychom se všichni měli lépe.
B: Vy za to budete něco chtít? A kolik bych dostal?
A: Jenom maličkost: podpis dokumentu o předání peněz. Nepotřebuji znát vaše jméno, adresu, nic. Stačí jen podpis na tuto potvrzenku. Pak si peníze ihned převezmete.
papouch: Asi jste to nebrali příliš vážně (anebo jste to brali zasejc vážně až moc :-)) Doufám, že jste proti oprávněnému zásahu neměli (příliš) nemístné a hlavně neoprávněné námitky :o)))
hmmm ....... tak buˇˇd mám dneska extrémně blbou náladu ...... nebo mi hrabe víc, než jsem si myslela :o(
aha, díky:-))
jo - k těm halířům -sešlo se mi cca 18 Kč ve 20- a 10- níkách a nebyla jsem schopná je udat.
Nikdo to nechtěl:-((
nic novýho
tohle jsme dělali v roce 1973 v Brně a skončili jsme na policajtárně... :-))
aleš-novák19. 06. 2003
Není to promyšlené a i je to opatrnické. Pojmout to tak a oslovit lidi, že kdo zazpívá písničku nebo řekné báseň, dostane symbolický honorář korunu, tak mě to pobaví a budu to vnímat jako recesi, bez toho aniž mě tom (podle stanov RH), že to recese je, kdokoliv zpraví. To už by u mě mělo úroveň.
Ale akce jak je pojatá teď nemá ducha a nemá motiv, účel, který by mě zaujal. Navíc s tím podpisem to je (podle mého) čirá utopie. Už se vidím, jak se na ulici někomu podepisuji, dneska!
já se na ulici klidně podepíšu komukoliv (třeba jako Arnošt Kralinovský)
:)
a dodam klidně i rodné číslo (pokud nebude držet v ruce kalkulačku a nebude na místě kontrolovat dělitelnost jedenácti)
:)
Kdyby se mi podařilo potkat sto tisíc lidí zapojených do této akce, mohl bych vyinkasovat až 100 000 Kč.
:)))
Wopi: Možná by jenom stačilo vymyslet stotisíc jmen, podpisů (příp. těch rodných čísel) a jelikož (jak pevně věřím ) Máslo svým agentům náklady hradí, máš vystaráno :o))
no jo... než bych stvořil stotisíc různejch podpisů... to se radši budu živit poctivě (tedy víceméně)
:)
|