Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seW. A. Mozart
09. 07. 2003
2
2
1645
Autor
Rook
Mozart sedí na své bustě,
srát se mu chce, to je jisté.
2 názory
protože Mozart napsal Malou nočín(k), ne?
ten rým je fakt dost dobrej!
naprosto dle mého skromného názoru vystihuje situaci a i formální stránkou drze vystihuje podstatu celé básně a lahodí zraku (či čtete-li nahlas - schválně to zkuste - uchu)
Slova jsou zcela jasně promyšlena do detailu a toho je třeba si v dnešní uspěchané době vážit skoro jako svíčky na vlastním hrobě.
dík za pozornost
někdy příště
šň.
Anatol_Irhem
23. 01. 2005
houba: To nebyla ani v nejmenším ironie... Jen se směle vrhněte do kritizování...
to musel bejt fajn večírek :-)))
ten první řádek - když už - by spíš mohl znít : "holub sedí na Mozartově bustě.....", to by aspoň odpovídalo realitě :-)
jinak, taková miniatura a hlubší kritika..... ?..... :-/
Monty_Python
09. 07. 2003
houba: Jojo, byl velmi zábavnej. Napadlo mě více podobných kusů, ale nějak se mi vykouřili z hlavy... :)
Klidně mě roztrhejte na kusy... Kritici... ;)
Wopi: Určitě to šlo mnohem líp, ale chtěl jsem zachovat autenticitu... Takže pokud bych se pouštěl do upravování, tak bych se musel sám trošku upravit...
to snad není o tom, že by tě někdo chtěl jen tak trhat na kusy, ale když už si tady odklikneš "autor stojí o hlubší kritiku", tak se to nabízí skoro samo, to trhání :-))