Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVíš, stačilo pár slz..
25. 07. 2003
3
0
1855
Autor
Tristram
Čím to, že je Tě tolik,
a proč nejsem krev,
co chtěla bys prolít..
Je mě tolik, kolik dokážeš unést
krev není voda
prolevám krev nepřátel...
pouštní_kočka
15. 12. 2003
snad se těch pohledů nebojíš? přec tě neubyde!
rozdáš pár úsměvů, letmých pohledů, byť ztratíš soukromí, tak rozdáš sebe a roadost.
a proč by nekoukali když mají proč;o)
a když ne do očí, tak kam?
pouštní_kočka
16. 11. 2003
vždyť já ti rozumím, jen je mi líto že jí právě takto vídáš.
možná..možná jen nevíš jak správně prožívat..nebyla bys první:)
pouštní_kočka
16. 11. 2003
nejde o tebe?;)
Bez ní nejsem..jako by nic moc nemělo smysl..potřebuju prožívat silné emoce, jakékoli..jakmile je necítím, jsem jako by prázdný. Díky silným emocím, obzvláště lásce, píšu. ..
pouštní_kočka
16. 11. 2003
zahřát může i studená ruka na vyhřítém bříšku..jak řekla jedna slečna:)
vážně je to tak vidět?:)) uíh:) budu se snažit:)
pouštní_kočka
16. 11. 2003
:)naopak? to jen svět se tak točí;)
v tom případě ti do tvých očí, své paměti nakreslím*
pouštní_kočka
22. 10. 2003
Puštní_kočička:ty ta slova neznáš? to je škoda, láska je krásná, i kydž pro mnohé něco co není,ale pro ty ostatní, je více než skutečná..mě můžeš věřit;)
Co to je? teď jsou pro mne ta slova zoufalým vyjídřením lásky, stesku, touhy, po vášni, lásce, ..blízkosti...růžích, trnech, a bolesti..
a ta slova co jsem napsal ke kritikám, tak to je to samé,ale je v tom více žalu..
pouštní_kočka
21. 10. 2003
Pouštní_kočka:možná je to lež, ale je to krásná lež, i když často krutá.. chtěl bych lhát až bych se do pekla propadal morkem práchnivých stropů, a zatím co já, stíhán morovými ranami, můj pot by kanul se slzamy vzhůru, tak jako anděl zkázy padá k nebesům.. znáš ta slova? ta tajemná slova? a víš co vlastně znamenají? chci se to naučit vyslovovat..
To by bylo skvělé:) já ho sice taky zrovna extraneumim, ale taky se ho naučim:) výzvu přijímám:)
swing?! Tak to neumim:) ale naučim se a pak si zatancujem! ONA sice nejsem, ale ritmus udržim....
;)
moci si s ní tak zatancovat krásnej vášnivej swing, co jsem si dnes pouštěl..pořád to sliším..a vidím.."ta dam, ty dá, dy tym, dy dá, da da!"
ne moji krev, ale mne, jako krev.. rozproudit mne.. uvolnit...vypustit z těla...z žil a tepen, kde jsem dosud tepal a tekl dokola..a to že nechce je řečeno přímo:) ale proč? to je to..proč nechce...
Někdy z ní jde strach, to je fakt.
Ale měla by být krásná, ne strašidelná.
(i když každej má rád něco jinýho...)