Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seGepardi
Autor
Perchta
Válka, dvě krásný černovlasý děti, jsou pořád spolu, chlapeček a holčička. Jako dva plaváčci, jako dva první lidé, Adam a Eva. Mimo ně není nikdo a nic. Jenže někdo přece je, zlý strýček Rudolf. "Ty jsi taková prostořeká holčička," říká jí káravě, chodí za ní na záchod a strká jí do zadečku prst. Nesmí se dívat. Vždycky to trvá jen chviličku, dveře zůstávají otevřené. Maminka je hodně nemocná a neví nic.
Když byli Adam s Evou trochu větší, rodiče je poslali na prázdniny každého jinam. Pak se zase sešli a dělali to spolu. Měli se moc rádi a nikoho jiného ani neznali. Možná za to taky trochu mohl ten Rudolf. Načapali je, drazí rodiče. Jeho nechali vykastrovat a ji poslali do bordelu. Bylo jí sedmnáct. Tatínek ji přišel navštívit. Otěhotněla. Poslali ji na venkov, porodila dítě. Sebrali jí ho a tatínek jí vysvětlil, že tohle, co se stalo, nebudeme nikomu říkat.
Přišla do velkého města, měla málo peněz, někdo hodný ji doučoval, nejdříve platila ona a pak platil on. Měla fakt krásný kozy. On měl mladého žhavého příbuzného. Myslel si, že spí s pannou. "Nemusíš si mě brát, ale to dítě se narodí," řekla mu. Vzal si ji. Měli spolu plno dětí. Jenže jí už to zůstalo, nemohla patřit jen jednomu, nezasloužil si to. Stejně všichni věděli, že ji podvádí. Od přítelkyně se dozvěděla, že její šestnáctiletou dceru milují tři kluci. "Tři ta chudinka stejně nezvládne," pomyslela si. Vybrala si toho, co byl nejblíž. Byla jeho učitelka. Pokusila se ho svést. Brečel, že miluje Zuzanu. Řekl i její příjmení. Tvářila se, že to je nějaká mimozemšťanka, o které nikdy neslyšela. Půl roku za ním chodila do sprchy, každý den mu sahala mezi nohy. Po půl roce se jí to povedlo, dostala ho. "Už jsem to nemohla vydržet," řekla mu. On jí řek: "Máš hezkou pičuli." Trochu jí to zarazilo, netušila, že už ve čtyřech letech ho zneužívala jeho učitelka v mateřský školce. Říkala mu: "takovej hezkej chlapeček," tahala mu za pindíka, bolelo ho to a bál se jí. Pak jí ho musel dávat na nohu a lízat jí kundičku, stkal jí prstíčky dovnitř i do zadečku. Ten den, co se rozhodla, že jí má dovnitř strčit jazyk, načapala je Maruška. Přijela policie, dostal se do jiný školky. Když mu bylo osm, přesvědčil svojí dvacetiletou sestřenici, aby mu ji ukázala. To už si ho držel sám a dával jí tam pusinky. Když jí tam chtěl strčit jazyk, přišla maminka. V noci se mu zdálo o té, která se měla v budoucnu zhmotnit v Zuzanu. Ráno měl mokrý prostěradlo, nebylo to čůrání, maminka, když to viděla, tak plakala. Naučil se svoje sémě polykat, neměl rád ženský pláč.
Takže se adaptoval, stal se Eviným milencem. Nutila ho, aby za ní chodil každý den. Když mu bylo osmnáct, koupil si byt v jiném městě. Nechal ho napsat na Zuzanu. Po dvou letech mu Eva řekla, kam půjde Zuzana studovat. Změnil plány, šel na stejnou školu. Celý prázdniny měl nervy v kýblu, nebyla na seznamu přijatých. Eva jela s rodinou na dovolenou do Bulharska. Chtěla, aby jel taky. Postavil si stan, chodila za ním. Přes den měl plno času, Zuzana chodila na nuda pláž, rád fotil. Jednou mu dokonce roztáhla nožičky.
Po prázdninách Zuzana přišla do školy, přijali ji, srdíčko mu poskočilo. Každý den souložil s její matkou. Chodil za ní do její školy, byla pořád učitelka. Jednou za ní přišla Zuzana, když tam byl, schovala ho do skříně, to mu tedy bylo divné. Chtěl se přece potkat se Zuzanou. Měl plno milenek, všechny po něm šly. Myslel si, že rozdává sex a že musí. Jenže rozdával lásku, táhly za ním jako stádo za vůdcem.
Zuzana si ho všimla asi za půl roku. Hned ho chtěla, vůbec mu to nedošlo, spal úplně se všema, Zuzanu vynechával, prý se bál potratu, u ní. Jednou už na to mělo dojít, byli na Vyšehradě. Oba se třásli, nepostavil se mu. Myslel si, že ona není sexy. Nepochopil to, její sex byl silnější než jeho. Ale mezi nima o sex nešlo. Bylo to tajemné místo, vyvěrají tu telurické proudy. Nepromluvili ani slovo, ale od té chvíle už žili jenom jeden pro druhého.
Rozhodla, že se s ním vyspí, před jejím očima se začal líbat s jinou. "Já se tedy líbám líp," pomyslela si a nechala ho jít. Asi bude lepší, když se to teď nedozví, jak moc ho chce. Jeho matka ji nenávidí a její rodina by ho zničila. Možná spolu začnou chodit, pomyslela si o té, co si ho odvedla do parku. Byla to její nejlepší kamarádka a dobře věděla, že se milují, věděli to všichni. Ona nespala s nikým, on spal se všema. Vlastně je to totéž. Patřili si. Když se vdala, chtěl si vzít Evu, aby jí byl blíž. Eva odmítla. Vzal si jinou. Zuřila. Pořád byli milenci.
Po patnácti letech zase uviděl Zuzanu. Přišel říct její matce, že si vezme její dceru. Roztáhla nohy a řekla: "Udělej mi to." Udělal jí to. Za tři roky přišel znova. Lehla si před ním nahá na zem. Překročil ji. Nosil jí dárky pro Zuzanu. Nikdy jí je nedala, nikdy jí to neřekla. Zuzana je moc stará a nezaslouží si ho.