konec mě vzal, jinak něco ano, něco ne.... t!!
No mě to nějak moc netento...nevím, možná to eště někdy přečítnu a uvidíme...
***** pointa mi vzala dech... skvěle! jojojojojojo..... tiiiip
w o w
Tak tahle je moc povedená - moc nejvíc :-)
Upřímnej TIP + klub
mi se to moc nelíbí... nechci, aby se z Malýho prince množily zástupy :(
johanne> Ale notak - jde " jen " o výsměch mužské rase :-)
P_P: to je sice hezký, ale přesto se mi to nelíbí. Nemyslím si, že by se tématu Malý princ-růže (případně liška, jak to kdo bere) mělo tak hojně využívat, ztrácí pak na kráse
prostě je mi to proti srsti, toť vše
johanne> Ty víš, že jako jeden z těch, co si MP už jedenkrát přivlastnili, souhlasit nemůžu - ale - je to Tvůj názor a já ho beru - dík za něj - měj se pěkně :-)
jo, pěkně... já se teda budu snažit :')
fajn večer i Tobě
teď snažím si
ještě sedřít
zbytky
S
z ramene...
Jsem silná
a pokud i ty
neublížíš mi
*t
Z toho, co jsem dnes četla asi zatím nejlepší.
ten konec moc hezký...před tím takové až moc spletité...bez světla které by tě vedlo k východu..
Ano, světlo chybí, a proto báseň malinko uvadá...
kdo ví více, rozumí...:-)))
zalévej vždy ten malý keříček, plevel kolem neodstraníš, ale můžeš se snažit pěstovat ten svůj stromek, svoji růži, ať je co nejkrásnější a nejčistší... a pak jsou záclony a obrázky jen směšnou, úsměvnou drobností, zapadající do mozaiky běhu života...
a oni to někteří bazilišci možná mysleli dobře..
***t*
Musel jsem si to přečíst několikrát, aby mi to dalo smysl.
Udělal jsem dobře.
Delphy: Tak možná někteří bazilišci vítězí, když i Ty říkáš, že to mysleli dobře...
Líbí se mi, že jsou v tvé básni použitá čísla, protože ji to tak nějak ozvláštňuje.
po násobném přečtení se líbí dosti... :)
jen pravděpodobnost, že některý z těch roků byl přestupný, je velká, nebylo o dílek víc? A vlastně nerozumím - proč právě tři roky? Pročpročproč?
*
za nektere obrazy..hlavne zaver..t*:-)