Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seslečna v divadle
17. 08. 2003
4
0
2220
Autor
Maretta
Asi dvacet hlubokých hlasů
klouže ve vzduchu tam a jinam
Naprosto cizí obličeje plus jeden
až příliš povědomý
Povrchní smějící se ústa
šokující
Nepřemýšlel jsi někdy?
Třeba o mně
O rozvíjeném vztahu mezilidském
nádherném
Suše oznámená realita nepříliš uspokojivá
Malá mezírka mezi zuby
Ignorante
už nikdy tajuplné rozhovory
Můj malíček na okraji spodního rtu
růžového
A s korálkovýma očima
žít
Bez tebe
Anatol_Irhem
12. 01. 2005Anatol_Irhem
12. 01. 2005Anatol_Irhem
19. 07. 2004
Já přece nemám moc dělat z toho něco jiného, můžu tomu jen dát jinou nálepku - změní se snad podstata?
to já taky ne
není to báseň lyrická nerýmovaná, nedělej z toho něco jiného než chci já jiříku
J_i_r_i_k_u, Ty máš, sakra, pravdu...Ryzí pravdu...
No jo, ale je to problém...
Maretto, kvůli Tobě jsem sem teď konečně hodila svůj podobný zážitek z divadla-že by ta kulturní zařízení...
Taky mi přijde celkem zajímavý, když ty naše zápisky porovnám...
;-)
Milly: Díky, ale víc by mě potěšilo, kdybys sem nedala onen podobný zážitek :)... Ne, zkusím být vážný... Ale to bych musel mlčet, takže... díky...
Jak to myslíš?Já tím nesledovala nic špatnýho, jen když jsem si přečetla tohle dílo, přišlo mi to zajímavý, že nejen já takhle...
Toho si asi nevšímej, víš, já jsem zapřísáhlým odpůrcem lyrických básních nerýmovaných (ač tohle je v kategorii Ostatní a na Tvůj zážitek jsem se ještě nedíval), v nichž si autor (tedy spíše autorka) vyleje srdíčko, je jich tady na Písmáku tak moc... Ale fakt to neřeš, příznivce najdeš, jen to nebudu já, nic ve zlým, jo? :)...
A voda teče a řeč se mluví a vlestně se nic neděje... Jen v někom umřela další malá naděje... Ale i to je život a i pro to bychom ho měli milovat - že jsme se včas odtrhli (či byli odtrženi) od někoho, s kým bychom stejně být nemohli...