Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVrah
Výběr: Empty
04. 09. 2003
13
0
2184
Autor
totální_mrzout
Jsem vrah.
Zabíjím.
Vraždím vše co mi příjde pod ruku.
Bez rozdílu pohlaví, věku, majetku.
všichni si stěžují, ale nikdo nic nedělá.
Nemůže.
Vraždím tím že plynu.
Jsem Čas
Černá_víla
17. 07. 2004
MASAKR!!!!!*********************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Tyyy jooooo...vidíš to? A já ho tam soudila jen pro krádež..žádnej stoletej trest...viset bude, vrahoun jeden!:-)))
No tak to se musím mrknout k Tobě, ale z řeči tady jsem nepochopila, o které dílko jde.:-)
To mi trochu připomíná:"Je jen jeden Bůh-a tím je SATAN-a tím jsem já..." ,ale je to dobrý!
Kolegáčku, můj názor je takový, že Vrah od Mrzouta se mi líbí o malinko víc než ta tvoje napodobenina, ale ta tvoje je taky fain :)
Takže bych to viděla takhle - Mrzout má můj tip a tobě pošlu jednoho velkého smajlíka, souhlasíš ? :o))
totální_mrzout
11. 09. 2003
Kdyby jsi nenapsal to své, nikdy by nevzniklo to mé... :-)))
A dík za tip. :-)
Morney, musím se takto ozvat, ale rád bych znal tvůj názor na Mrzouta. Že si vymýšlí a jeho dílko je originální a mé jen napodobenina, že? :-)) Dík za pochopení... Kol...
Zloděj
Jsem zloděj
Kradu
Beru vše na co šáhnu
Bez rozdílu váhy, velikosti, ceny
Nikdo si nestěžuje, protože všichni kradou taky
Samozřejmě
Kradu, abych žil
Nemám Čas
Pracovat
Tady ti vkládám dílko napsané dle tvého vzoru. Chceš-li, připiš si ho výše pod to své..., jak je libo.. :-))
A nejen to! Vraždí city, ideály, sny, naděje, nepřežije nic, v tom jsme zajedno, Mrzoute *!