Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seČarodějka
29. 09. 2003
7
0
3075
Autor
Happy
Mlýnský kámen zrno žvejká
a já nesmím ztratit hlavu
potíží je čarodějka
potíží v níž i já plavu
Její tělo sladké zdá se
pohledem uhranula mě
čelím té ďábelské kráse
že s ní chci vzdychat na slámě
U kůlu je přivázána
kolem stojí lidé kteří
v dobrém jak já ctějí pána
kteří jak já ctnostně věří
že až shoří děvče temné
mindrák jež má inkvizitor
poznám že zla není ve mně
nejde jinak, je mi líto
Mňo, dostal jsem avízko asi trochu pozdě ale přece takže jsem sabrousil k tomuto dílku a mohu říci že je celkem v pohodě až na to vzdychání na slámě tam je to trošku kostrrbaté.. hmm asi tIP..
* Paci sa mi. Myslienka bola chytena za pacesy a dosiahnuta az do konca. :-)
No mam jedine pripomienky k rymovanie, inak moze byt.... fakt zvlastne a suhlasim s MORASTEN ;)
Jarodějka - klidně dej, bude mi ctí :o)
Ansuz - nelíbí se ti ten ledový chlad? I to jsem já, však poznáš v salonu.... .o)
milé ! :) žádné umělecké dílo, ale veselé rýmy, proč ne
pro spestření bych to dala do klubu čarodějnic a magie, mohu ?
Je to celkem hezké, ale trochu mi připadá, že to nejseš ty...
Že bys začínal senilnět? ... :-))
brání-li ti ctnostná víra
k čarodějce planout city
věz - v ohni zlo neumírá
říkala to woman pretty
jako fakt se mi to líbí,a hlavně je to originální,nic podobnýho sem eště nečetla:)
Guy - :o))) - napiš něčeho takovýho víc
Duhovka - a jo... :o)
Morasten - díky :o)
ty rýmy ti tam vážně trochu nesedí, myslim, že bys to uměl napsat líp... (já vim, "kdyby se ti chtělo" :o)
ale téma se mi líbí moc, takže celkově *
ty rýmy ti tam vážně trochu nesedí, myslim, že bys to uměl napsat líp... (já vim, "kdyby se ti chtělo" :o)
ale téma se mi líbí moc, takže celkově *
Jsem spokojenej s tím jak to je, kompletně, vážně. Nemusím psát dokonale :o)
Díky za tip Witch - jak to tu zprávu poslalo dvakrát, tak mi přibily i dva tipy - pěkný :o)))
Tak dočetl jsem. jednou, podruhé, potřetí...Řekl bych že jsi měl párkrát ještě přečíst co jsi napsal a ještě si s tím pohrát, protože potom by to možná nepůsobilo tak kostrbatě, jak to působí v nynější podobě. A to se dle mě týká melodičnosti, rytmu i veršů.
Rád bych ti vyhověl Morr, ale jsem s tím spokojen tak jak to je - co jsem chtěl říct jsem řek a i tak jak jsem to říct chtěl :o)
ano, ano..poezie, neskutečně široké pole, kde se vyskytují nejrůznější plody. které ne každému musí být vždy pochuti. Podle mě v hodnocení, názorech, kritice každého dílka řazeného mezi poezii hraje více než jinde roli subjektivní pohled a pocity. Zkrátka to s čím je spokojen jeden, nemusí být spokojen druhý-)…
Je to jen o subjektivním vnímání dané věci.-)))
Happy,je to dobry,ale minulost uz nezmenis... ja ji takz nechappu,ale ted je 21stoleti