Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seÚvaha o strachu
Autor
Ditka
Je zajímavý dco se skrývá v jednom obyčejném človíčku,tolik pocitů.....
Jedním ze závažných pocitů je strach.Strachu je moc a spoustu druhů.
Začínáme se bát už jako děti,bojíme se tmy,strašidel,bojíme se o rodiče,prarodiče,kamarády.
Pak nastane zlom a rodičů se začneme bát.Bojíme se špatných známek ve škole,toho když rozbijeme okno,bojíme se rozbitého kolena.
Přijde dospívání a mi se bojíme o svojí Lásku,o přátele,bojíme se přijít pozdě domů.
V dospělosti se strach stupnuje,už se začínáme bát víc.Nastanou starosti,pořídíme si rodinu,děti.Bojíme se o děti,o svou práci,o svou existenci.
Děti odrostou a sami si pořídí své rodiny,ale mi se o ně nepřestaneme bát,naopak,bojíme se stále víc a víc a i o vnoučata.
Bojíme se lidí,přírodních a životních katastrof,bojíme se aut,jedů,drog,chemikálií.
Nakonec přijde stáří a s ním přijde ten největší strach.Bojíme se nemocí a hlavně ju tu strach-strach ze smrti.
LIDI,VŽDYT MI SE CELÝ ŽIVOT JEN BOJÍME!!!!!!!!!!!!!!