Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se=Pheťák=
03. 10. 2003
2
0
2699
Autor
_kxk
Opuštěná ulička....duše...
Feťák jde opuštěnou uličkou.
opojen marihuanovou paličkou,
zem je vykládáná špínou,
jde tudy..jen vlastní vinou...
Opuštěn a sám,
není už cesty zpátky,
zima jako trám,
není princem pohádky.
Blouzní a chvěje se,
vidí vysmátý prase.
Chtělo by to tvrdší drogy,
z trávy už není groggy.
Peněz však už není,
absťákem prochází,
jak ukončit své trápení,
smrt mysl provází.
Lehké by bylo
zmáčknout spoušť,
lehké by bylo
ukončit smutnou pouť....
Téma ačkoliv ohrané, zajímavě pojaté. Leč formálně to je jako ta moucha - slabé, až tomu oči nechtějí věřit:)
Ale já to nevzdám a jdu číst dál, někde tam musí být poklad;)))
Prazdnej_kruh
30. 12. 2003Igor_Indruch
17. 12. 2003
Musím s epřiznat, že tahle pasáž se mi dlouho nevedlo zrytmizovat.. a tsjeně nepovedlo...:))
Přesně jak řekla Celebrian, vidím, že máš velice v oblibě takovýhle témata...myslím, že je to dobře, protože někdo na tyto problémy musí upozornit a tenhle způsob je moc fajn....
Celebrian
Já když napíšu něco volnějšího, blbůstku, tak z toho vyleze kravina....:o)))))))
Ale pár dílek mám, uvidím co sem další měsíc hodím...:o)
Výstižné....koukám, že píšeš snad jen o problémech společnosti..ale to je dobře to se musí...jen ..zkus někdy trošku povolit a napsat něco volnějšího...nenutím jen narhuji..ale jestli nesedí..tak nic...:-))
stříbrné_volvo_APS_03_24
Každá droga je špatná.;o)... tobě se to možná nezdá..ale je to tak..člověk se tím jenom ničí...
Hmm jenže ty si nepochopila že je to básnička o jednom feťákovi...ne o všech.. a hlavně je to ze života jednoho mýho známýho, takže když o něm píšu, tak vím co to z něho udělalo..
A není to zpracovené na téma drogy, to bych to udělala jinak, ale o právě o tom mým kamarádovi..bývalým kamarádovi.....Donť worry;o)
Morbid_Pimple
19. 11. 2003Morbid_Pimple
18. 11. 2003stříbrné_volvo_APS_03_24
18. 11. 2003
rýmy se mi moc nelíbí, ale někeré obraty sou super - hlavně to vysmátý prase:))))
Kxk, koukám, že u téhle básničky sis místo kritiky užila menší hádku s nějakým tipem, co si hraje na Einsteina a přitom chodí zkouřenej jako prase po lesíkách :-) Je to jednoduchý, ale výstižný. To jsi popisovala nějakého známého, ne? Ti jsou k tomu většinou dobrou inspirací... Vidím to na svém okolí a mém vlastním psaní! Čauky a bacha na hádky :-)
inž_Prase_Antonín
11. 11. 2003stříbrné_volvo_APS_03_24
29. 10. 2003
Kdyžtak jsem holka, ju?:) Jestli chodíš zkouřenej jen lesem tak buď bydlíš na okrai města nebo lítáš.... Ale bodnou tse nejdu...život je krásnej..bez drog i bez alkoholu...jen ho musí člověk umět žít..... A ty mi nepřipadáš jako zrovna nějakej moc velkej inteligent...
stříbrné_volvo_APS_03_24
24. 10. 2003
Já tedy nevím, mně se to líbí ... zvlášť, když velmi dobře vím, jak něco takového může samotnému autorovi (pardon, autorce :)) pomoci. Já si tipnu ... ***
Je to často užívaný téma, a proto je docela těžký obstát mezi dlouhou frontou dalších děl, ale i přes jednoduchost, je to výstižné . . .
Jo jo téma je to hodně ohraný, nicméně mě napsání tyhle básničky pomohlo....:)
no, nak mi to nesedi :( je to dost jednoduse psany.
no jestli je to uryvek tvyho zivota, tak nezavidim, ale pis dal , zlepsi to naladu a bude lip :)