Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMalinká duše
07. 10. 2003
18
0
2307
Autor
Fil
Motýlí prášek,
Ti roznesu po těle;
řasami svými,
se dotýkám nesměle.
Pod tajemstvím noci,
jsem nahotou zmámen;
prsty tkám sítě,
kolem Tvých ramen.
S mandlovým mlékem,
na tenoučkých pláních;
medové vzpomínky,
těch nachových saní.
…vpíjím se do Tebe
děkuji, co dál, co víc bys mi mohla dáti než tip, pochvalu a upřímnou reakci:-)
jjjjeeeee, to je hezoučký.............. a už nevím- co dál.. snad stačí ?..
-t-
Adam G: Díky, písmo je drobné, aby podtrhlo tu jemnost, jako ten motýlí prášek:-)
Marlyn: Děkujííí:-)
...ty jeste....ale bude zajimave cist, jestli budes takhle psat az ti bude o deset, dvacet vice....:-)
....je to sladke...je to nezne....je to krasne.....Tak me jen napadlo, ze kdyz muzi starnou, svet prichazi o basniky...:-))*
10dní...no nějak začít musíš- s tou další to bude třeba 10let a atd:-)Nu však taky se jednou dočkáš, i když tedy samo sebou, že ta Tvoje nebude tak skvělá , jako moje!
:-))
zbloudila: takze to protahnem na 23 let?:)) fajn,..a pak este do smrti ju :o))
kpwd: ty jsi demagog, sakrys vykladas si to po svym :o)
To takhle delas se vsim? :o)
file je to nadherne, trosku ti zavidim, ale tak zdrave, vis ne opravdova zavist :o) však ty víš :)
...přesně stejná slova v posledním řádku jsem použila ve své básničce, asi máme stejné myšlenky:-)*
Zbloudilá:neboj za chvíli nebudeš mít co-budeš na tom stejně:-))
vanilková:že by jsme byly média
KPWD: Díky, jak píši, tak MILUJI:-)
jo zbloudila, budes na tom stejne :)
Fil : ja bych psal porad kdyby miloval nekdo me .)
KPWD: Já čekal na svou Lásku 23let než jsem mohl říci. "Já jsem ten nejšťastnější človíček na zemi!!!"
Clifford, aner_V : Díky moc! Jsem potěšen, takový úspěch má poetka nikdy neměla.:-)
kpwd: treba je 23 magicke cislo, takze mas jeste docela dost casu ;o)
Jine pismo, prosim.
Jinak diky, tohle si dam mezi oblibene :). Jak prolog, tak samotne dilko... proste nadhera! *
Děkujíííí všem!!! Písmo ale nechám, nezlobte se.:-)Ještě jednou díky, které by spíš mělo patřit jí...
Ona to vi... ja to mam stejne, napsal jsem jednu vec jen diky Ni... proto vim, ze vi :).
Nedekuj, ja a vsichni okolo dekujem.