Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSprostarnicka
11. 10. 2003
0
0
1659
Autor
jerry6
Jmenuju se jarda,udelam vas zdarma....
Jmenuju se romana,udelam vas nohama.....
Jmenuji Terka,kozy mam jak herka.........
Doprdele....tak on už i Jarda?Já se picnu.
crazygirl - a neni to těma nohama složutý?....:-)))
Cel: prosimtě, se mrkni na datum...máš paměť jak cedník, tohle dával Jára na net u vás :-))
sakra
další únik informací
auu
si nemůžu taky pamatovat všechno, že jo !!
ale prosim tě...nezapomněla sem na Járu, ale na jeho básničku, která je ještě ke všemu bombasticky debilní :-)
A járovi dejte taky pokoj-nesnažil se o nic co by mělo něco lidem dát,ale jen sme si dělali prdel..
u tohohle právě de. Já nevim, ale já si představila tu Romanu -nohama a dostala sem záchvat smíchu
Já bych to tam klidně dal, víte přeci, že bych do X nejradši zařadil všechna díla na písmáku, by jsme to měli hezky pohromadě, nicméně zde se již spravedlnosti nedovolám :o)
kouzelná_květinka
07. 01. 2005
...a nejvíc ze všech zkazim Tebe. Dovol mi se usmívnout. Hehe hihi hoho :o)
kouzelná_květinka
07. 01. 2005kouzelná_květinka
07. 01. 2005kouzelná_květinka
07. 01. 2005dismorphia
06. 01. 2005dismorphia
06. 01. 2005Pišta_Hufnágl
06. 01. 2005kouzelná_květinka
06. 01. 2005Pišta_Hufnágl
06. 01. 2005
jo, když mi je neurazíš, budu ráda...ještě si je chvíli chci ponechat :-)