Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO SMRTI
25. 10. 2003
7
0
1034
Autor
CokoladovaHvezdicka
Kdyz zemre nekdo nami milovany, umira spolu s nim nase duse i srdce....
pozorovatel
14. 11. 2003
...kus srdce a duše se oderve, ale kus ještě musí zůstat, aby dorostl... *T
Citát je pěknej,ale nepřesnej, můj názor je,že na tip to neni,ale to je taky věc názoru. Ostatně si nemyslím, že s milovaným umírá srdce a duše - ty jsou pouze raněny a časem sílí(což může být příčina úplnýho zatvrduntí) a tak to může vypadat jako ta "smrt duše a srdce".Ale srdce a duši budeme mít pořád až na to,že v nich zbudou jen hrozné,bolestné jizvy ......atd.,atd.,Tahle řeč by mohla jít do nekonečna....
Doktor+Watukina souhlasím s vámi.
Ikdyž si myslím, že duše zemřít nemůže. A bolest s přáním srdce se s kořením času přemění v jiný sen.
Dílko pěkné.
"Nami milovaný" je velice relativní pojem - za "milovaného" může někdo považovat rodiče, psa, sourozence, přátele, koně, propisku, mobil, přírodu,... Nevím nevím - je to hodně nekonkrétní - když se nad tím tak zamyslím, znamenalo by to, že nemám srdce, ani duši... Na druhou stranu - podobná "ztráta" už potkala určitě každýho, takže - dá se to chápat i jako že na tomhle světě jsou už (skoro) všichni bez srdce a bez duše - v tom případě je to ale skvělý a může to vést k hlubokému zamyšlení (protože by to znamenalo taky to, že ti, co mají duši i srdce jsou vlastně strašný sobci, protože nemilujou a - nebo maj jen štěstí...) - je to hodně zvláštní citátek :-)
Když se vrátím k východisku - jestli to má být bráno jako ta jediná bytost, kterou opravdu milujeme, pak by mohlo být "umírá" jen analogií velkého až nekonečného smutku, což také připouštím :-)
Tvůj citátek je opravdu působivej - hodně mě zaujal - dávám upřímný TIP ! :-)
Je to přesný.
Ale řekl bych, že se to děje, i když někdo nám milovaný odejde
Teda z jeji.. Nezlob se ma milovana sestricko,opet sem sem vlezla pod Tvou prezdivkou.. Tvoje Duhovka...
CokoladovaHvezdicka
25. 10. 2003
...tak nevim....ja verim, ze kdyz nekdo umre, jeho telo se rozpadne v prach, ale jeho duse, jeho energie pokracuje ve sve ceste v jine forme.....a kdyz je mi nedky smutno, nebo se mi styska po nekom, kdo uz tu neni mezi zivymi...tak nemam problem citit je kolem sebe a povidat si snimi....Takze, sorry, na me tenhle citat nejak nesouhlasi....
CokoladovaHvezdicko: Tak to jo... něco na tom totiž je... znám to moc dobře...