Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKrmivec
Výběr: Jehehedaktor
30. 10. 2003
16
0
2513
Autor
Křídlo
hubený pán vrací polévku
zase zpátky do hrnce
víc než nikdo není žádoucí
klonovaná opice
útočí na děti
na pískovišti uprostřed pouště
hraje si Jůhelák s obří olihní
hraje si, a tak ňák zapoměl na cosi
nikdo se nediví
Minim_Sladkyj
20. 04. 2005lady1kazoo
17. 03. 2005
...to není milé, to je smutné. Ne snad formou ale obsahem
víc než nikdo není žádoucí
Milá Milly, pakliže jsi měla Jů a Hele ráda, je pro tebe klub Jůheláků jedinou správnou volbou, vstup a budeme tě tam mít rádi. Já i nekonformí Vissel s Křídletem a snad i ten náš obhroublý, ale v jádru srdce, nebo snad spíš v jádru toho jádra srdce dobrák Zaprděnec. V tvorbě Ti skutečně nebude nikdo nařizovat o čem psát, Jůheláka v díle máme v celém klubu konec konců zatím jen jednoho:o)
Mně se to nelíbí-já měla Jů a Hele vždycky moc ráda a tohle mi k nim nesedí...
Morbid_Pimple
16. 11. 2003hippiesanda
04. 11. 2003
Rowenna: Máš pravdu, bylo to psáno pouze za účelem dosažení laciného efektu, jsou to pouze vypíchnuté věty z nesmyslna, které postrádají hlubšího smyslu.
Swedish_Nigg
30. 10. 2003Bizkitfreak
30. 10. 2003Rozervanec
30. 10. 2003Navždy_Tvůj
30. 10. 2003
Jsem úplně pitomá, když hledám nějaký přesah, nějakou zprávu, která je v tomhle zašifrovaná?
Nevím.
Obrazy bez toho, aby mě oslovily.
Hříčky pro nic.
:-)
Absolutně elesdiová prdel, hříčky ve kterých se dá hodiny bloudit s banánem v ruce a které dalece přesahují všeopičí prdelno, byť plné písku. Byl jsem skvěle nakrmen!
...Samozřejmě s obrovským tipem!!!