Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHlad
Výběr: Kid_A
03. 11. 2003
1
3
4782
Autor
Milly
Mý tělo hoří
touhou po Tvých dotecích.
Nemiluju Tě,
ale mám na Tebe hlad.
Co však moje duše-
máš i ji čím nasytit?
Fakt, že
budeme spolu
nás neochrání před
nástrahami Života.
Naopak,
jestliže nejsme
spřízněné duše
oslabí naši
imunitu
novými
citovými
ranami
a pocitem
vyhladovění.
3 názory
Tý jo ,člověče, dík!! :-))
To je můj 2. výběr.....! ;-)
To mně taky napadlo, a přišlo mi smutný............................... :-(
Teď už ne, i když vlastně nevím, co přesně je.
Angelik:pochopila jsem správně Tvou kritiku, že je to příjemnější a otevřenější, když se nemilujou?
Milý Smích_a_pláč, pro Tvou báseň "Chci", která se mi moc líbí, posílám Ti avízo-hlavně pro kritiky tady, protožes mi to připomněl.
Nezlobíš se?Už si tu na mě 2krát stěžovali, že dávám moc avíz..
ne, to určitě ne...jen myslim a stojim si za tim, že lidi aby lidem spolu bylo dobře a rozuměli si,se rozhodně nemusí miovat..Nebo taky můžou.. Já třeba své přátelé miluju a mám jim to chuť milionkrát říct, až mi to divné připadá, ale lepší popsání toho, jak mi s nimi v tu chvíli je, nenacházím...ale je to samozejmě jiné "milování", jde jen o výraz. A když se ti dva milujou, pak se to celé přesouvá úplně někam jinam...ale na tvou poznámku - jestli se lidi musí milovat, aby si mohli rozumět a bylo jim spolu dobře - říkám ne...ale pak to není láska...
.....a když je to jako láska k hudbě, přírodě, zvířatům, svýmu zvířeti, rodičům?To jsou přece všechno různý formy lásky-tý, která není milostná...tu já asi neumím poznat...
........taky mám ten pocit, já jsem s ním ráda, i když se tak úplně nemilujem...mantinely někde v dáli ( většinou-někdy mi to připadá divný )...........................snad jen tetovat bych se asi nenechala ani jinak trvale označit, ale člověk nikdy neví...
.......proto říkám: "Člověk nikdy neví........." ;-)
...............a jak Ty teda víš, že jo?
Hlad je z oblasti poživačných chtíčů, jen na chvilku uspokojující potřeby...duše ve své touze ve většině však zůstává opuštěná na trase nenaplněné touhy...
Já doufám, že třeba jo-copak se lidi musí milovat, aby jim spolu bylo dobře a rozumněli si?
milovat se nemusí...a pro naplnění duše je to příjemnější a otevřenější...alespoň pro mě určitě. přátelé jsou pak trošku v jiné sféře duše.
Jinak, dobrá úvaha, postřeh...možná bych to rozvedla