Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJediný pohled tvůj
19. 11. 2003
6
0
3480
Autor
Lancelott
Jediný pohled tvůj
Měl jsem jen chvíli
Ale dlouho na ni nezapomenu
Zahleděla jsi se kamsi daleko
A já
Směl si prohlédnout tvou tvář
Něžnou mladou tvář
Hedvábně hladkou,
Andělsky čistou
S růžovými líčky
A zasněným výrazem
Lemovanou vavříny jemných vlasů
A pak
Sjely ti vlasy do tváře
A ty
Vypadala jsi přenádherně
Tvé oči
Koukaly se na mě
Jako oči vykuleného zvířátka
Ukrytého za hedvábným závojem
Trochu vylekané
A přesto neschopné odolat
Své mladické zvídavosti
Opatrně vykukujíc ze svého úkrytu
A z úsměvu,
Jímž jsi mne poté obdarovala
Jsem poznal
Že skutečně víš
Jak moc tě mám rád
...hezké vyznání. Jen pohled vykuleného zvířátka bych asi zaměnila...třeba za pohled vyplašeného...nebo překvapeného...nebo udiveného...nevím. Ale to můj názor, jasně. Za vyznání máš tip...
Basen se mi libi, i kdyz nemuzu odolat dojmu, ze u tebe buji idealismus a naivita... I kdyz vlastne, proc ne ? :-)
promiň, ale tohle je na mne příliš uhlazené, jakoby pleťovou maskou přikrášlené.
Popis ne báseň...ale být na místě té které je to adresované tak mi je to jedno...
jenže nejsem:-)
Lancelotte, umíš, myslím, mnohem líp...;)
Kolega: máš tam chybku: ladná a oblá, když už..:)
Nezlobte mě, pánové...
ManonLescaut
20. 11. 2003
Nádherný, chtěla bych, aby to takhle cítil člověk kterého miluji, protože snílky nezměníš.
...nelíbí se mi když se přehazuje slovosled, aniž je to nutný...Jediný pohled tvůj...no dobře zní to pak prej víc básnicky...proč prostě nenapíšeš Tvůj jediný pohled..význam to přece nezmění a nikoho pak nenapadne řikat něco o klišé...
Promiň narazila jsem na tenhle jev dneska ještě v jednom přebásněnym textu, a trochu mě to rozházelo, protože v originále je to můj oblíbenej...a pak na to potkám eště tady...si to neber osobně:-)
No, k básni bych to tak vehementně nepřirovnával. Samé JÁ a SVÉHO a KLIŠÉ... :-)))
Nezlob se na mě, určitě se najdou lepšejší kritici... :-)))
Nezlobím se...všechny (skoro) názory uznávám...a taky asi změním kategorii...
A když už jsem u toho...může mi někdo vysvětlit, co je to ten "MEDAJLÓNEK"???
Kolega: díky za kritiku...
MED by byl snad jasný, A - Aneb, jen JLONEK mi vrtá hlavou. Snad zkratka Jak Ladné Oblé Ňadra ElynKy chutná ten med.... :-))
Elyn, nezlobíš se? Ono mi to tak vyšlo! :-))