Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCharlie Chaplin
27. 11. 2003
1
0
3739
Autor
StvN
Je lehké psát paměti v letech,
kdy si toho člověk už moc nepamatuje.
Argumentoval som,že o forme možno hovoriť,až ked ju človek vytvorí,že ked umelec myslí na určitý svet a úprimne mu verí,bude výsledná zmes presvedčivá,nech sa skladá z čohokolvek.
Charles Chaplin.
Slůůůníčko
17. 12. 2003
Povedly se obě.
Tak znovu, lidi, tohle musíte vidět.
A teď s těma tipama, jo? Charlie si je zaslouží.
no prostě jí spolkne a pak dostane kýchavku a pořád píská.
Charlie nemohl pochopit, proč se této několikaminutové scénce diváci smáli jen první vteřiny.
těžké to není ani v letech, kdy si toho člověk ještě moc nepamatuje... :)
Jo, tak to ti poradit můžu, protože mě to funguje... Písmák při prvním vložení konvertuje všechny znaky na html-entity, tedy i <> (< >), podobně jako tvoří pevné mezery. Dej upravit dílo, smaž tu část s tím "center" a napiš ji znova... Sice to bude vypadat, že se nic nezměnilo, ale mělo by to fungovat - stačí znovu napsat většítka/měnšítka, ale zkopírovat vložit asi nestačí...
Aha.. Už vím, čím to je. Já totiž nepoužívám IE, ale Operu, která neumí takovéto vkládání díla s malými tlačíečky, ale prostě je tam normální textový vstup... Dej: "Původní formulář s možností vkládat HTML značky", jinak si to nedovedu vysvětlit...
cekanka_ucekana
27. 11. 2003
Tak tento citát už jóóó... Jsi se rozhod, že proslavíš slavné, či co? :)
Myšlenky do kapsy? :))) Mám pocit, že možných zdrojů bude docela dost... Ale pravda je, že s každým dalším citátem nějaké odřízneš...