Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Objednávka nevěrného muže

29. 11. 2003
10
0
1797
Autor
MeTB

Představte si salónek, kde vám splní vaše přání...

        ?Dal bych si ještě dvakrát to samé.?

 

?Ááá?dvakrát. Vidím, že pán se vyzná. Jde zřejmě o větší problém, mohu-li se zeptat??

 

?Ano, opustila mě žena.?

 

?Tak žena! Výborně? Hned to bude. Jen se maličko protáhnu, ano??

 

?Samozřejmě.?

 

?Aach, ano, to předloktí mě táhne? Včera jsem ho řádně nerozhýbal a při devátém zákazníku mě úplně bodlo.?

 

?Nespěchejte, máme čas.?

 

?Děkuji, ale už to bude. Ještě trochu prohřát a hotovo? ještě dvakrát?to vypadá, že jste již zkušenější, mám pravdu??

 

?Ano, nejsem tu poprvé.?

 

?Mohu zkusit hádat? Nevěra??

 

?Bohužel??

 

?Ano? To je hodně časté. Například jen včera sedm zákazníků.?

 

?Nemohl jsem si pomoci??

 

?Samozřejmě? Jste pohledný muž, není to nepochopitelné.?

 

?Přesto lituji.?

 

?Ani to není nepochopitelné? Dobrá, hotovo, rozhýbáno a zahřáto. Jste připraven??

 

?Ano.?

 

?Tedy dvakrát.?

 

Mlask, mlask.

 

Dvě facky práskly o tvář.

 

 


Milly
19. 01. 2004
Dát tip
Když jsem to párkrát přečetla, tak mi ten význam došel... ;-) *

MeTB
19. 01. 2004
Dát tip
Jeste ze tak. ;-) Jsem rad. :-) Dik Tom

Azmidiske
17. 12. 2003
Dát tip
Super, taky mě konec překvapil- mile.

gASK
08. 12. 2003
Dát tip
Skvěle blbůstkově překvapivé....asi už mám vypnuto, ale pointa mi došla až když mě praštila do tváře:))) * ....když už jsme u toho, nebyla by adresa toho salónu?;)

Andulka
06. 12. 2003
Dát tip
:-))))))...a ja jsem nekde cetla, ze muzi na neveru zapomenou pet minut pote, a zeny si je vycitaji cely zivot...:-)...dobry napad...pointa me prekvapila..:-)

Kastel
01. 12. 2003
Dát tip
líbí :o) T

StvN
29. 11. 2003
Dát tip
Dalo se to čekat, ale hezky podaný. Perfektní dialog.

Dero
29. 11. 2003
Dát tip
To se mi líbí ... ***

DwainDibley
29. 11. 2003
Dát tip
Mezi spoustou plitkých veršů o zklamání z lásky konečně nad ně opět aspoň trochu vysvitla myšlenka v tvém podání. Nicméně kdyby sis dal(a) práci to dát aspoň do jednoduchých rýmů, byl by z toho určitě tip. Takhle líbilo, ale bez tipovačky Pokud se to zde dělá, prosím o vyjádření autora k mé kritice.

muflonšnek
29. 11. 2003
Dát tip
:-) Myslím, že jednoduché rýmy by tomu neprospěly, spíš naopak... ale to je nepodstatné, je to vtipný.

MeTB
29. 11. 2003
Dát tip
Clovek by ani nerekl, o kolik postav z Trpaslika tu zavadi... :-) Dwaine, samozrejme jsem to mohl dat do rymu, jenze to by byl *ztratovy prenos*. Mym umyslem bylo napsat kratkou ironickou vizi situace. Ja nejsem basnik, povazuji se za prozaika. Tedy nejde o praci, ale o pristup; doufam, ze je to postacujici vysvetleni. Diky za reakci!

katugiro
29. 11. 2003
Dát tip
kde nám SLPNÍ přání? :) ale to nic líbí se mi *

MeTB
29. 11. 2003
Dát tip
Vy jste mi pedant! :-) Uz v tu chvili jsem to opravoval. ;-)

katugiro
29. 11. 2003
Dát tip
něco si ubohý pedál najít musí... :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru