Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Obraz, kterej neumim namalovat

Výběr: Lyryk, ch_34
30. 11. 2003
14
0
3039
Autor
turandot

Kronikou lidstva se dá podložit houpací křeslo, -když chcete, aby moře na obraze zmrzlo nebo vylisovat nový exempláře draků Pavle! Obraz sešitej ze snů o tobě...

Navijákem přitahuješ draky parazitující na slunci

Jak ho vysávají!

Trofeje nakládáš do alkoholu

kořeníš vůní musea

Tenhle špatně lítá

       Torzo houslí obtažený kůží z fakíra

       co ulehal žíznivý na párátka

Ve zlatém řezu deliria- detail horečky

Jak přes cedník sléváš vlasy

Bruslíš nehtama po mahagonu

 

Seškvařenej negativ jepičích lásek

dřív mi byl korunou-  stal se fáčem z bodláků

Teď

   když strunou krájíš aleje lamp hezky u země

Abysme nemuseli zavírat oči

 když chcem mluvit s tmou.

 

 


Dickers
16. 02. 2006
Dát tip
Tak se zase vrátim na zem- najezenej ze supr dílka. t

Henriet
19. 01. 2006
Dát tip
krásný... t

G_B_Show
29. 12. 2005
Dát tip
vy ten film znáte?? :-)) jeden z mejch nej! ale co je tohle: kořeníš vůní muSea teda míšo.. z z z z z !

Semeno
29. 12. 2005
Dát tip
dávali ho v televizi, jinak by mi to trvalo..

Semeno
24. 12. 2005
Dát tip
špatně se mi dýchá

Semeno
24. 12. 2005
Dát tip
Má ruce nebo ne?

turandot
24. 12. 2005
Dát tip
má ponořený ve tmě

Semeno
24. 12. 2005
Dát tip
Má černý rukavice. Dávali to včera v noci v televizi. Málokdy se vidí něco tak nádhernýho

Klarisch
07. 02. 2005
Dát tip
Líbí se mi, že v Tvých dílech je něha i drsnota zároveň. umíš pracovat se slovy a vžít se do básně kterou píšeš....*

WiruZ
14. 04. 2004
Dát tip
t!!!!!!!

Semeno
28. 01. 2004
Dát tip
četlo jsem to teď už

Armand
14. 12. 2003
Dát tip
hřmí v podspáncích a v lampách klid jsem s nožem - nahý ... světla svit ***** !

turandot
08. 12. 2003
Dát tip
Vestu má proto, aby moh mít ty cibule!!! Moh by je ještě nosit pod jazykem, ale to by se mu blbě pil ten absinth. A proč má cibule? Od Alenky v říši divů je to dokonale běžná věc aneb cibule dělaj králíka! Moh by třeba každou devátou vteřinu měnit rytmus dupání a mást tim kobru...

muflonšnek
07. 12. 2003
Dát tip
I podivil se růžový pižmoň: "Nechápu, pánové, jak je možné, že pijete kávu a nemáte šálu na hlavě". Sojka si zabodla kružítko do oka. Chtěl jsem říct - k čemu by byla králíkovi v terárku s kobrou cibule? Vestu bych pochopil (jakžtakž), ale cibule?

Lyryk
07. 12. 2003
Dát tip
obrazné

turandot
04. 12. 2003
Dát tip
Děkuju šnekomufnoni- (týjo- to jako dupe, protože je na infarkt-já bych byla, kdybych byla s kobrou- nebo sebevědomě, posílena hltem prudkýho lihu?...mmmm anebo třetí možnost-kobra se dá přivést do hypnózy určitým druhem hudby a tak se snaží vydupat alespoň rytmus..má vestu a cibule?)

muflonšnek
03. 12. 2003
Dát tip
Chtěl jsem napsat, že první část je o hodně lepší než ta druhá, ale ještě jsem si to pořádně přečet a sakra obě jsou stejně dobrý. Ještě se k tomu určitě vrátim a párkrát přečtu. Zajímavý obrazy. Moje fantazie dupe jako králík po panáku absinta zavřenej v terárku s kobrou indickou.

m11
01. 12. 2003
Dát tip
t

guy
01. 12. 2003
Dát tip
přijde mi to, že umíš ... přinejmenším sis to zkoušela ...

ch_34
01. 12. 2003
Dát tip
Michalo, tohle mě hladí.... Cejtim tě na levý straně a kolem všude na cestě z Vagonu, na cestě pryč, na cestě... Míšo, když vydechuju, cejtim, jak mi tvůj dech hladí vánkem rty zpátky; když nadechuju, mám tě celou v jediném nádechu... Míšo, taky jsem v noci našel pero, píchlo mě... Míšo, děkuju...

turandot
01. 12. 2003
Dát tip
Já děkuju, Pavle, fakticky a nefalšovaně. Díky Vám jsem napůl blázen napůl solnej sloup! (jak hrdě prohlašuje jedna zatraceně veselá písnička) A vám ostatním též...(úplně jinak, ale stejně nefalšovaně), jak za cigaretu tak za slova.

turandot
01. 12. 2003
Dát tip
avi

ch_34
01. 12. 2003
Dát tip
hele, víš, co mě napadlo, když jsem to četl? Že to, jak jsem se řízl, vypadá jako takový to vykrojený efko na houslích... Pómóc, nemohu se dostat do zpráv!!

katugiro
30. 11. 2003
Dát tip
pěkné, nechápu, pěkné... :) a hezký prolog

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru