Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seInnocent
Výběr:
23. 07. 2000
3
1
3563
Autor
kalinka
První dítě ke snídani -
nevinnost, co v klidu brání..
K obědu už druhé hasne...
Všechno špatné nechť zní krásně..
A dřív, než se sešeří,
třetí zhyne k večeři.
Po sté už snad nezraní
další vražda k snídani...
1 názor
Je to dost syrový a brutální na ot abych tomu složil hold.. prst míří vzhůru! PS: Což takhle číslo na H. lectera, nebylo by?
Já se sem musím vracet, fakt je to dobré !! Dalbych ještě jednoho tipa klidně ..
Chápal jsem to takhle:
Máš iluze i otom, že život půjde podle tebe, chováš se "dobře" jenže zjistíš, že postupem času své iluze ztrácíš dle toho jak chápeš realitu. Začneš zneužívat věci "konat zlo" a zjistíš, že předběhneš ty co jedou dle pravidel ale za cenu ztráty nevinosti. A pak to jde rychle 1k snídani 2 k obědu atd .. posté už si neuvědomuješ že děláš zlo ... tak sem to pochopil. A nemlať mě páč na poezii je krásné, že si uděláš i jiný výklad ale pro tebe je krásný. A jestli je hledání nových výkladú zločin tak to tady balím ...
ps: JiKo = uhodla Scullyová :-) /no uhodla http://jirikoci.cz , že? :-)))/
ps2: Vtip je ten, že tu každý napíše jen hezké a krásné a člověk ani neví zda to pochopili nebo ne.
ps3: tvůj výklad je taky skvělej
není to tak myšleno. To se snad týká jen těch, co to tak mají, co myslíš, JiKo. Ostatně, co znamená tvůj nick? zkratku jména a příjmení?! :o) je to o tom, o čem je prolog! O ztrácení iluzí! Iluze jsou v textu ony vražděné děti!!!!:o))
Čím víc člověk koná zlo, tím víc se mu zdá, že dělá dobro ... Je to tak ?
Australský PIT!
Trosku mi to pripada, jako sen kantora po dvaceti letech ve skolstvi. :-)
Velmi zajímavá kuchařka, proložená trochou etiky. Snad ani Kapitál nebyl lepší.