4/5+T
jak to jen děláš......
chtěl bych mít tvé věci pohromadě - ta mašina kazí atmosféru - T
další v t ěleín do scirroca
oblá jak kapřík
oblázky na dně
okruží studně
okov na pitnou vodu
*****
Kráásný."tak široká tak oblá bude, pro dvě těla". Fakt povedené. T
Kvalita v záplavě šedi. :-)*******
Přemýšlím, jaká jsem rybka... asi napůl (někde podměrečná, někde oblá jak kapřík..:)
je moc hezká...
svět, který bude řeka..
(já jsem plavací..;)
*
Já jsem víc jak podměrečný okoun...
Klobouk dolů.... pěkné...
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°obzvlášť
libi, ale nejak neuchvatilo, asi budu zase jediny :(
ale strasne se mi na tom libi, jak je to podane... s lehkosti, sviznosti, obdivuju
Všechno nádhera!!! Tu řeku vidím! Jen prosím ještě alespoň o jednu užovku se zlatou korunkou. Takovou jsem totiž potkala ve vlnách své první řeky, řeky dětství a prvních temp.... *******
Čerstvá jak miminko, tak jsem ji předělala, protože určité drhnutí jsem sama vnímala. :-)
Vissel: u básnířek se neříká řemeslná zručnost, a už vůbec bych to nepoužila u sebe. Netkám koberce. Takhle mi to nefunguje, škoda, viď? Skoro nedotčena teorií tvorby, skutečně se sotva mohu podezřívat ze zvládnutí řemesla. Zrovna jako nepodezřívám tebe, že píšeš pro efekt, řemeslně, prosím o totéž pro sebe. Nějak se mě ta řemeslnost dotýká. Třeba to bylo vnímáno jinak, kdoví. :-)
Jinak všem děkuji - za vlídné i míň vlídné reakce. :-)
A přeji krásný den. :-)
mně se tam ten konec líbil tak, jak byl...
:)
Jo? Tak ti nevím, no, to je problém s těmi čerstvými vyklubanci, kterým nedáš čas, aby si trochu pírka načechrali. Nechám projít hlavou. :-)
:) (ale jen ty vyklubance si nech projít hlavou, prosím, ráda bych si od tebe ještě něco přečetla..;)
oblázky na dně
okruží studně
okov s dlaněmi
ať napiješ se*
...těch slepých ramen...
V mé přísnosti:)))
Místy mluvíš až moc jasně...:) se na mě nezlob.
****
Mohu si ji dát do klubu?
Ty máš klub? O řekách? Řekla bych, že v jasnosti je komerčnost a kouzlo mé poezie pro většinu čtenářů, ó, jasný Drfauste. :-) Samozřejmě ji dej do klubu, když prozradíš, co za klub tam je, a jaké temnosti skrývá. :-)
Děkuji. :-)
Jo, byla jsem u vás na návštěvě, zašeptala jsem klíčové heslo Řeka, než jsem vstoupila. Hezká společnost. :-)
Nebylo by to špatný, jenomže já takhle netkám. :-) A píšu dost jasně, že si zrovna o tvé tvorbě, kterou povětšinou přijímám bez výhrad, nemyslím, že by byla psána pro efekt. :-)
A rovněž tak píšu o možnosti, že to já jsem možná jen hloupě vztahovačná a slepá a slovům přikládám jiný význam než ty, jak se tak zhusta stává. :-)
Jinak, to se stává i v hospodách, že ne každý má chuť na šunkofleky, když si může dát cmundu. Nic proti tomu. :-)
Já jen, že já ráda ochutnám i cmundu, i šunkofleky, a někdy zeleninový salát, třebaže úplně nejraději vepřoknedlozelo. :-)
Ach jo. No tak fajn. :-) A mimochodem, nemáš pocit, že zrovna tady je to "moje doma", takže i kdybych tu házela kobylinci, budu si je rozhazovat pod svou básní? Ale opravdu už náš rozhovor považuji v tuto chvíli za ukončený. Někdy jindy, někdy příště, třeba pod tvou básní, ahoj. :-)
Moc, moc, moc - hned první ***
Dostala mě!