Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePopplagid
11. 12. 2003
8
0
2758
Autor
Karbo
(...jen kapky větru syčí v pozadí)
...syčí v pozadí.
Lítost neurvalých RZÍ...
(Tak končí lítost neurvalých RZÍ...)
SLOVEM.
v hrnci voní
Rozdmýchaný strach
naplněné hrachem.
podlahou
Pohlednice omotané
S tím s Tebou naprosto souhlasím. Asi psát tohle je jiný než to číst. To myslím v dobrým, ale k počtení to je fakt nuda.
no jo - to už si napsal v tom prvním komentáři... dyť já to beru .c)) prostě sis v tom nenašel to svý .c)) nemá cenu to dál rozpytvávat..
Znáš je?? .c)) No to je fajn... ale asi na Tebe nemají takovej divnej vliv jako na mě .c))
hůů..to je jako skládanka..nějak tomu začínám přicházet na chuť:) takhle by se mi to líbilo:
podlahou rozdmýchaný strach
v hrnci voní
pohlednice omotané
SLOVEM
(lítost neurvalých zdí..syčí v pozadí)
jsem původně chtěla dát tip karbovi, jenže když vidím, co z toho vykouzlila margaret, tak bych ho nejradši dala jí... tak já si tipnu a vy nějak si to rozeberte, ju?
ne éé:) Karbo je napsal všechny..jakoukoliv si poskládáš..
a já si asi taky konečně típnu* (jakože nevidím ten hrách:))
Já ho mám většinou vonící v hrnci... no a nevonící... ale to nééééé
chjo ty luštěniny :-)
cekanka_ucekana
12. 12. 2003cekanka_ucekana
12. 12. 2003Don´t_worry
12. 12. 2003
takovýhle mám ráda ale něco mi tam chybí..nebo přebývá..sakra není to ono..
Jsi byl v rauši? :-) Ale má to něco do sebe - jako bys vystřihoval slůvka a lepil je do sebe. I když zezačátku mi to do sebe zapadá, jen ten hrách a pohlednice *** no, zajímavé.
Vzhledem k tomu, že Sigury znám....;-)) Docela jsi tu hudbu vystihl...
Jen ten hrách mi tam nesedí....*
day_light: no já s tím bojoval, do poslední chvíle... ale došly mi zbraně!:c) Počkám chvilku, pak zautočím na hradbu inspirace a určitě ji dobiju... :c))
Před chvilkou jsem si ji četl ještě jednou a kapánek jsem ji zkrouhnul... :c))
ani teď ne:) a možná že před tím bylo lepší..už nevím
ale Sigur Rós..zní to zajímavě asi si od nich zkusím něco poslechnout..básníš o nich pěkně (tuším pod jednou tvou básničkou v kritikách:)
vs. 1 se mi osobně líbila krapet víc..;-)
Věc názoru, věc vkusu Furbíku..:-)
tak já fakt nevím .c)) Obě verze se mi líbí a jsme v tom dost rozpolcený... tak jsem to nakonec spojil... ať si každý vezme co chce .c)
ouups chtěl "jsem napsat jsem v tom dost rozpolcený" .c)))))
Dneska jsem nějakej roztěkanej a při psaní dělám jednu chybu za druhou... .c((
Nějak nevím, jestli to číst zleva doprava, osd největšího k nejmenšímu, odshora dolů... ale jde to... :-P
můžeš to číst jak chceš... s trochou představivosti je možno mnoho variant .c))) Třeba Podlahou rozdmýchaný strach apod. .c))
Ale jo, i když to skoro nedává smysl, něco v tom je. Dobře, tak jo. T*
jestli to dává smysl nebo ne - toť věc každého z nás...
Děkuji vela mnoho .c))