Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seprominutí
12. 12. 2003
3
0
5648
Autor
Chick
...Sebevražda je zločin,
který se promíjí...
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Prazdnej_kruh
13. 01. 2004
tak tak ale ze vseho to vznika deprese ktera je spolecna...tak sem psal o ni
Smrt je lepší než trápení, zabíjet se nechci alespoň zatim, i když sem o tom párkrát uvažovala. Neschvaluju pokusy o sebevraždu... Když se někdo zabíjí měl by mít dobrej důvod a nejenom depku...
jestli máš klub, kde mají být nepochopený, tak tohle by tam snad pařit nemělo.....nevim, kritiky jsem nečetl....*
nekdo ma a nekdo nema na to poprat se s zivotem...
"zivot je bahno a jen prase vnem umi chodit"
Seregil + Dero
Znáte větu, žádné ucho neslyšelo, žádné oko nevidělo....?
Anebo Nesuďte, abyste nebyli sami souzeni?
Morasten, to je něco jinýho.... to je otázka euthanasie... a to brousíš jinam....
ale eutanazie je taky sebevražda-chceš říct že ji uznáváš?
ovšem jestli si měl na mysli to že se někdo zabije aby se zbavil pocitu viny,nebo kvuli těžkejm depresím,tak tomu taky řikám zbabělost.
Pozor... euthanasie je poněkud odlišná.. většina lidí, kteří trpí bolestmi není schopna se zabít, v tom jsou zase odkázáni na druhé, stejně jako v případě poskytování péče..
Co se týká sebevraždy aby se člověk zbavil pocitu viny nebo kvůli depresím... to je zbabělost... život nám byl dán, abychom žili dokud můžeme, byť se nám leckdy život zdá sebetěžší...
Seregil:Jsem věřící,ale sebevraždu uzávám v určitým situacích.
Co bys dělal,kdybyses kažedej den probouzel s křečema,a věděl bys že stejně umřeš?
Dlouho sem přemýšlel proč tento můj výrok nebyl nikterak pochopen...a pak sem si uvědomyl že, lidská mysl myslí nejprve na sebe...ale zkusili ste pomyslet i na ostatní?
kdyby někdo kdo by vám něco provedl spáchal sebevraždu, vy byste mu neprominuli???
pro tuto příležitost sem si připravil citát:
"Ach ti dospělí nikdy nic nepochopí správně."
Antoane de sant Exupery
Ne, sebevražda není omluva, je to útěk. Já vidím sebevraždu jako čistě osobní záležitost, kterou, když se k tomu rozhodne, by měl člověk provést v tichosti a v ústraní.
Exuperyho citát si nevykládej špatně. Není o tom, kdo má pravdu nebo kdo vidí věci správně, je o dětském pohledu na svět.
StvN to řekl dobře s tím citátem od Exuperyho.
Chick: pokud by ten čin nebyl příliš vážný, byla by sebevražda zbytečná...dalo by se to vyřešit jinak...ale pokud by se to bylo tak vážné, že by se to nedalo vyřešit jinak...nevím nevím...:o(
Rozhodně se nepromíjí... zločin na sobě i vůči ostatním... určitý druh sobectví... a to se nedá prominout... nehledě na to, že je to hřích...vůči Bohu... věřící vědí....
Litochowitz
12. 12. 2003
Já mám za to, že není co promíjet.
Je to stejná volba jako počít dítě a defakto jej tak "odsoudit" k životu.
Blbost. Sebevražda je nejvyšší zločin. Je to vrácení daru, kterého se nám dostává jen jednou a nic na tomto světě nás k tomu neopravňuje. A mimochodem - jsem věřící.
s_b: Ale o tom jsem přeci nemluvil ... jó, kdybych byl hinduista, tak bys mi mohla omlátit o hlavu reinkarnaci, ale takhle mi nemáš moc co vytýkat. :o) Mluvil jsem totiž o životě. ;o)
Ja bych ani neřekl, že je to zločin, a i kdyby byl, tak JÁ, ho rozhodně neodsoudím a (dá-li se to tak řict ) prominu.