Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSebevrah
Autor
h_a_r_r_y
Pokoj. Obyčejný ničím nezajímavý pokoj. Z okna kouká postava, u spánku si drží Desert Eagle .50.
,,Tak už to konečně skončím. já to svědomí už neunesu, naposledy se podívám na rutinu života na ulici a odstřelim se.
Hele, támdle de stará paní s nákupníma taškama. Vidim ji tady každej den. Přes ulici naproti de chlápek v koženym saku, zdraví se s dlouhovlasym týpkem. Asi plánujou nějakou vloupačku. Jako obvykle. Kolem nich prochází paní s kočárkem, bydlí ve vedlejšim bytě. Po silnici před oknem projela Škoda 120. Taky sem takovou měl, než sem ji rozsekal a zabil ty lidi. Proboha proč zrovna já? Já za to nemoh, kdyby tam nejel ten posranej náklaďák... Ale ne teď na to nebudu myslet. Chci mít poslední chvíle co nejpříjemější. Já za kurva nemoh!! Já je nechtěl zabít. Nech toho dyť si za to nemoh. A co když jo? Já si z tý noci pamatuju jenom ten náraz. Co když mi řekli ňákou jinou verzi? Neeeeeeee. Proč sem nepřespal u Ivety? Proč?''
CVAK
,,Kurva, to je hezká holka. Podívala se sem a usmála se. Teď asi viděla tu pistoly a vykřikla. Stihnu zamávat?''
O 0,15485348 sekundy později:
BUM
PLESK
CÁK
Pokoj. Už není obyčejný. Jeho zeď je ohozena stékající krví a mozkem. Na podlaze, v louži krve leží postava s prostřelenou hlavou.