Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNezabalená
26. 12. 2003
6
0
2285
Autor
Modona
Chtěla jsem,
vrátil ses mi,
byl už skoro mráz,
dvacátýčtvrtý listopad.
Chtěla jsem
a poprvé si Lásko řek mi
a tentýž večer k vůni přidal se i hlas.
Chci teď Tvou tvář už,
chci Tvé teplo, Tvoje ruce.
Chci probudit se
přitisknutá k Tobě, cítíc žes probudil se.
Obejmout chci Tě,
rychle, prudce.
Chci nechat krásně, něžně pohladit se.
Co dál říct?
Není to "chci všechno nebo nic".
Chci všechno,
Ty chtěj víc.
no třeba :-))))
to tu ještě nebylo. Zdá se mi, že se Písmák plní samými milostnými básněmi :-)))
tyhle hříčky...
nic pro mě :)
a proč psát "sem", když se dá se stejným výsledkem psát "jsem"?
Je, to je krásné... a jsem rád, že jsi zase tu... krásné Vánoce (jejich zbytek)
Bacílku, chodím vás kontrolovat pravidelně:)))) Taky Vám přeju krásný zbytek vánoc a mnoho všeho nejlepšího do příštího roku:-)
Modonko, rád věřím, bohužel já na Tebe narazím jen občas. Měj se moc hezoučky i v tom příštím roce :-)
Madona by to napsala jinak:
Padni na kolena
nebo vypadni do Toleda...
Kolega
A co by napsala Madona?
Pavle, padni na kolena
nebo vypadni jak tvůj kolega...
Jestli jsi pro inovaci, vraž to tam, ať je to živý... :-))
:-)))))))rozhodně budem inovovat, udělám druhou verzi:-))))))) tohle je přece jen dárek, dárky nemůžou končit brutálně:-))))
Ano, ten tvůj konec je opravdu moc brutální. Až bude CHTÍT ten druhý..., buď chtějí oba, jinak to nemá cenu a prostě nemilosrdě: PADEJ!!!!!
primlouvam se za zmenu konce....protoze to pak uplne zmeni celou u basnicku. ..:-)..viz kolega nade mnou..:-)