Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOpuštěná....
02. 01. 2004
1
1
2151
Autor
Candy
Já nevím, co jsi zač,
ač miluji tě dlouze,
mé srdce buší jen,
duše podléhá touze.
A já ti můžu říct:
snad oslepil jsi pouze
svou přízní jasný den,
A já naletěla jen
tvým krásným slovům,
něžným dotekům
a podlehla jsem touze.
Dnes zbyly jen vzpomínky
na večer předešlý,
na krásné chvilky,
které jak tichý zloděj odešly.
A nevrátí se více...
1 názor
Ještě že aspoň ty vzpomínky zůstanou...a snad i nějaké to potomstvo...jinak by po našem životě nezbylo vůbec nic...:o)
Moc se mi líbí to zpodobnění vzpomínek, jako tichého zloděje.
Sice nevím, jak bylo to dílko celé zamýšleno, ale mě nepůsobí příliš vyčítavě a agresivně...jen smutně...
Ach jo! Je to krásné dílko. Líbí se mi asi zatím nejvíc z toho, co jsem od tebe četl...Tip#uju:o)
Děkuju vám všem moc a moc za kritiky.
Milly:já vím, že ti vždycky něco připomínám,možná je to i dobře-jen doufám,že potom nejsi smutná,když už tě "donutím" znovu o všem přemýšlet....a...
Lancelott:Jo,jo-pochopil jsi to správně-já jsem to taky nemyslela jako výčitku někomu nebo tak-bylo to jen takový smutný povzdychnutí nad nekonečnou smůlou,která mě pořád pronásleduje a nějak se mi nedaří ses ní vítězně poprat...Snad se někdy na lepší časy zableskne...Ale ještě jednou díky.
Candy, a furt mi to připomínáš: a pořád a pořád................... ;-)
Zbývá jen věřit, že přijdou jiné krásné chvilky.... :-)