Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJak si lékařské dítě zapamatuje názvy měsíců
05. 01. 2004
7
0
5636
Autor
Ciutazza
Jeden
tumor
řezem
huben
spleten
nervem
ztracenec
s trupem
s tváří
střílen
Už dopad
Konec
Hip_Zdenda
23. 09. 2004
Ciutazza: Jo, to je dobrý :) Ráda si přečtu i Tvoje starší dílka...
T****
tak tohle mě fakt nedokázalo zaujmout.... protože mi to připadá jen jako jakejsi prvoplánovitej shit.... variace? na morgnsterna? jo, třeba by se mu to líbilo,.... třeba si to dej jako epiku... ale je to jen výstřelek, který jednou všechny postřílí-. a mě fakt nebere, že o mně někdo bude psát, že už jsme dopad...
No...ano,i za ty zcestné =).
Přiznám se,že ne všem kritikám rozumím,ale jsem ráda.
Děkuju.
papouchova variace (zlomek):
listoprd
prsinec
jebem
úmor
... :o)))
Tomu ani Morgenstern nemůže konkurovat. ;o))
s_b: To se divím, že jsi se ještě blíže neseznámila s papouchem za tu dobu, co tu jsi. ;o)
Bod číslo jedna ... papouch nikdy neprchá - před ženami tuplem ne. ;o) Ale nebudem to tady probírat. ;o)
Autorce má omluva.
Neomlouvej se,alespoň to vypadá,že je dílo trochu konzultované =).
Za kritiky děkuji.
Ciutazza: I za ty zcestné? ;o)
Což o konzultovanost, ta se dá zařídit. ;o)
skoč na krk, ruku utrhni, nelekej se a nefňukej
tydli dá, tydli dá, tydli dá - zvoní ti mobil
intuice mi říká - není to špatné, jen tak dál!
sleeping.: neprchá, jen nic nepíše, teda píše, ale nedává to na Písmák, neboť je línej :-))
Dero.: ty lumpe, tys mi proflák moje názvy měsíců, já to chtěl někam vrazit, teď už nemůžu, dyžs to vyslepičil :-)))
to je paráda už je umím d¨ěkuju za pomoc 20 letr mi to trvalo a teprve teď to umím díky tip