Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seGalium Aparine
30. 07. 2000
9
2
6039
Autor
Yeziiinka
Přivál tě vítr
Zasil ses
Ztratil ses
Zmizel
Přítula Svízel
Denně tě sklízím
Denně si
Svá "kdysi"
Závidím
Stále tě návidím
2 názory
Mně se vybaví atropa belladonna - pěkný a jasný název květiny, co dělá lidem kukadla jak zrcadla :)
Mi to připomnělo dávné časy, kdy jsem byl okolnostmi nucen se učit latinské názvy nejvýznamnějších plevelů i kulturních rostlin, poznat je podle tvaru semínek, tvořit herbář & spol. ..
Tvary jsem zapomněl, herbář sežrali brouci, ale některé exoticky znějící latinské názvy mi - zřejmě doživotně - utkvěly, například raphanus raphanistrum, stellaria media, convolvulus arvensis, amaranthus retroflexus a samozřejmě galium aparine, protože je naprosto nejpřítulnější :-)
Neblázni, já se z Tebe už zase červenám a připadám si, že jsem někoho podvedla! Já nejsem žádný poétista, jsem prachsprostý lhář!!! :)))
Děkuju...
a já velmi návidím tvou poezii, má nápad, šťávu, je hravá, je skvělá - tip
aleš-novák
17. 10. 2002
Promiň mi nevážnou kritiku :-)
Jest jistá, ale inverzní, podobnost mezi Galium aparine a příslušnicí něžného pohlaví neboť Galium je napřed svízelí a pak teprve přítulou.
_kdo_jsem_
27. 01. 2002
Galium Aparine...:o), copak děláš či máš za školu? :o)
Jinak moc pěkné. "Návidění" !!! :o)
Galium Aparine...:o), copak děláš či máš za školu? :o)
Jinak moc pěkné. "Návidění" !!! :o)
Viktor_Čistič
10. 10. 2001
Jezínko, blbůstka? Možná ti vítr přivál i něco podstatnějšího, co myslíš? :-)
Hezky jsi kolem mě provála, příliš ses nepozdržela, jako bys měla oči upřené na něco před sebou a .... povláváš k tomu jen díky větru ve vlasech? :-)
*
Děkuju Klárko...teď se mi chce poletovat s meluzínou, když coby básničkový benjamínek spatřuju, že se nad mým popsaným lístkem z včerejší tramvaje pozastavila ta, nad jejímiž dílky občas nedýchám a na jejíž povídku na pokračování se denně třesu...(to ti nepochlebuju).
tak tohle by si zasloužilo nějaký moc hezký a tvůrčí komentář, jenže mě ne a ne něco napadnout...
takže zbývá jen poněkud suše znějící:
díky, moc hezké...