Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSpící (ne)panna
10. 01. 2004
3
0
2559
Autor
Drozzd
Spíš, v posteli hezky schoulená,
spánek jak Atlas vzal tě na svá ramena.
Ďjó, spánek nejlepší je věznitel
- a mě už chlípná můza tahá za ...
nohu.
Teď konečně snad nemáš kam se hnout,
mě zbývá už jen přilehnout...
Lord_of_the_Rings
17. 09. 2005průser_mračen
22. 01. 2004průser_mračen
21. 01. 2004
Náhodou, nechápu proč mi nikdo nevěří že moje můza má króžek - a to sem jí ho sám navlíkal:)
průser_mračen
20. 01. 2004průser_mračen
20. 01. 2004
Nelíbí se mi rým. Jinak je to zajímavé a nenáročné.
O tipu jsem zaváhala. Přečetla jsem si to znovu....na tip to není je mi líto.
Vím že nikdo není dokonalý, ale ta múza...alespoň netvrď že je to schválně. Uklepnout se může každý také nejsem jednička. :)
Víc úsměvu by ti také neuškodilo:)
paranormality
10. 01. 2004Blue_clown
10. 01. 2004
paranormality: to asi mluvíš o jiné múze, ta chlípná můza se píše s kroužkem - je to víc sexy:)
Blue-clown: óóó génie:)
paranormality
10. 01. 2004Blue_clown
10. 01. 2004
Blueclown: Hustýýý:) Ta tvoje verze je lepší... víš jak, mě nejde o kvalitu, já jsem fraškozpěvný pták, po anglicku mocking bird:)
Blue_clown
10. 01. 2004
drozzdy drozzdy drozzdy, kdy jen tě ty choutky přejdou.
Heleď, v zájmu české literatury si zajdi někam do ornitologické stanice a pořádně se vyblbni.Teda pokud se ti ovšem uz uzdravila.........noha:))
Blueclown:u drozzdovy verze jsem se zasmál (nemyslím, že je to laciný a neoriginální), každopádně z představy, jak starořecký bůh tahá drozda za kloaku jsem byl docela mrtvej.
Užasné....taky jsem se nasmála.Nechcete to pánové vydat v koprodukci? Tipla bych si, ale to bych hodnotila komplex díla a reakcí na ně.
Blue_clown: tomu říkám kritika!!!!!!!!!! :-)))))))))))