Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAlkoholické torzo
10. 01. 2004
11
0
4805
Autor
Lalinka
Bezesné noci
Utopíš láhví rumu
S místními povaleči
Co zdraví tě nad ránem
Pár promilí v krvi
Ohřejí tvou duši
Než ztratíš se
V zapomnění
Slzy zatlačíš
Spolehlivě
Pod povrch
I další den
Ten hořký žal
Čert (na mol) aby vzal
Opilý pod obraz
Domov máš všude
S tragickou radostí
líbáš zem
Zapadlý v bahně
Přežíváš mimo sebe
Utíkáš (myslíš si)
Před všemi, před světem
Dezertér ze svého nitra
Torzo mé lásky
Nehybně stagnuje
V otěžích alkoholu -
S iluzí
Že našel svobodu -
Jediný únik
Od světobolu…
schovat se a uz nevylezt vid? Ponura atmosfera to je moje.. zacinam si rikat, ze si v ni zrejme libuju. Porad se nesmyslne otacim zpet. neumim proste neumim jit porad jen vpred.....
moc dekuju, taky tech alkoholovych chvil nemam moc.. :-) ale setkala sem se s tim casto u nekoho jineho takze..
Navždy_Tvůj
08. 02. 2004druhykolouvozu
20. 01. 2004
naprostá ignorance - pokud se nechceš vyvíjet, ignoruj někoho kdo ti chce pomoct - neřekl jsem že je to kýč ne ne ne je to sračka - a buď ráda že se někdo odváží ti to říct
Pár promilí v krvi
Ohřejí tvou duši
Než ztratíš se
V zapomnění
To je dobrý, ten zbytek už spíš dokresluje..Ale na to,že je to "alkoholová",zdá se mi to docela povedené:)
druhykolouvozu
19. 01. 2004druhykolouvozu
19. 01. 2004
vidim ze se mnou trojka zuzuzu a druhykolouvozu, child sympatizujou... :-)))))) diky vam ze tu jste aby ste rozhodli co je kyc a co ne.
Latinko, jedině tehdy, když budeš ty jmenované naprosto ignorovat, začnou přemýšlet o svém jednání a chování.
Pamatuj!!! NAPROSTÁ IGNORACE!!!
Levý básník Kolega :-)
dám to do klubu, je to fakt kýč.... jak se pozná kýč v umění? to se tak pozná..
je to hodně drsná věc a ještě drsnější počet tipů, tihle lidi asi nechápou že poezii nemůže psát jen tak někdo a jen tak někdo ji nemůže číst..
ale číst jo.... a to je na dlouho.. tvorba citu ve čtenáři je možná podobnej zázrak, jako tvorba samotná
pan Žužu
docela fajn téma. a opravdu pěkně zvládnuté. líbí se mi ten čert na mol, i když bych to nedával do závorek, ale jen oddělil čárkou. taky bych toho dezertéra nedávál větším písmem, netřeba to zdůrazňovat.
jinak určitě nadprůměrné dílko ...
(T)
Když sem si to přečet poprvé, nic mi to neřeklo..
Po druhé: mňo, není to špatné, ale možná trošku přehnané..
hlavně mě tam nesedí ta druhá osoba..
chtělo by to.. nevím co.. trošku ubrat té bezmoci?
Lalinko, znáš to - Svět nám mnohdy připravuje různé životní trable . .
Zvláštní je, že se zase potkáváme v čase mého rozchodu . . .
Divné, že?
Lasy.
to me mrzi :-( ja uz mam taky leccos za sebou; dlouho sme spolu enmluvili to je fakt..
Přesně proto jsem na čas vysadil. ta bezmocnost, to vědění, že bez láhve neusnu a probudím se v depresích . . .
Lasy*
tak to jsem netusila, tak daleko jsem nikdy nedosla (JA) ale takove znam ... :-(
:-) tos musel vypadat.. se divim ze se ti neco vybavuje :-) /ne delam si jenom srandu/... ale dost si me prekvapil ze si tipoval, uplne se mi otevrela pusa dokoran :-) (ale zbytek odstavce uz sem te poznavala :-)))))))))) /ps. uz se nam blizi narozeniny ze by nas opilci zase jednou pozdravili???/
teda to jsem takovej morous: "ale dost si me prekvapil ze si tipoval, uplne se mi otevrela pusa dokoran :-) (ale zbytek odstavce uz sem te poznavala"????:))))))))
no narozeniny se nam blizej....jak ale vis ze je mam taky????
jsem jasnovidec :-)))))) (docela nedavno jsme se o tom bavili visss - privat :)
Tak k těm narozkám všechno nej! :-)) A pamatuj: alkohol podávaný v malých dávkách neškodí v jakémkoli množství...
Dílko na tak náročné téma se ti docela povedlo a také si dovolím tipíkovat...
vykloubeny_loket
11. 01. 2004AngelHeaded
11. 01. 2004
KOLEGA: dekuji :-) malym davkam se nebranim, snazim se neprehanet, spis se pak koukam na ty co to prehnali :-))
a vidim ze nepiju sama a ze se docela dost lidi poznalo (sem tam to nevadi , ale jinak vseho moc skodi ze.. ) :-)
vsem dekuju
Bezesné noci
Utopíš láhví rumu
S místními povaleči
Co zdraví tě nad ránem
pri tomhle se mi fakt vybavilo par vlastnich zazitku podobnych....za to mas ode me tip.....zbytek me tlik nevzal....