Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKam s tebou ty hnědý šperku? Na veverku???
23. 01. 2004
7
0
7087
Autor
Roman_Tik
Slez z toho posedu!
Nebo se poseru!
Běda běda! Vždyť už je pozdě!
Hnědé šperky patří tobě temný hvozde
Dřevorubec dal mi návod
Jak udělat z posedu záchod
Ušlechtilé poslání
Nicméně k posrání
Nestoupejte pod posed
Pokud nejste hovnojed...
Igor_Indruch
08. 07. 2004Hip_Zdenda
15. 02. 2004Pišta_Hufnágl
02. 02. 2004Pišta_Hufnágl
31. 01. 2004
My si tady nikdo nerozumíme, jsme jen hromada nechápajících blbečků a předstíráme, že si vzájemně rozumíme, tak koukej předstírat taky, ať nevypadáš trapně...
Pišta_Hufnágl
31. 01. 2004Pišta_Hufnágl
31. 01. 2004
disuicident? To je něco jako disebevrah? Jak bys mi popsal takového klasického disuicidenta?
Pišta_Hufnágl
30. 01. 2004Marilyn_Manson3
29. 01. 2004Marilyn_Manson3
29. 01. 2004
Ten byl zase na skřivanech, jaktože ses na mě vysral a nejsi ve straně? Žádnej disent tu trpět nebudu...
hele, je to Klub Romanba, Zdenka, standy a Mariana, rozumíš, Mariana. Jmenuje se po tobě, tak honem!
Marilyn_Manson3
29. 01. 2004
denkem jen dva a teď sme si tu vytvořili moc príma partu a kolektiv. přidejte se k nám přátelé! Moc prosím! Navrhuji založit klub Romana, Zdenka a Standy. Co vy na to?
Marilyn_Manson3
29. 01. 2004Pišta_Hufnágl
29. 01. 2004
Jmenuji vás mými zástupci a předsedy. Ty se Zdenku budeš starat o vnitrostranické záležitosti, Standa bude třeba stranický pokladník a Marian bude dělat zatím jen úředníka, ale můžeš to dotáhnout dál Milane! V našem klubu rádi oceníme schopné lidi! Už sem to založil a čekám až mě to potvrděj...
Marilyn_Manson3
29. 01. 2004
Tohle přede mnou Mariane ani neřikej, poněvadž by to nemusela být moc dobrá vizitka tvého kádrového profilu. To bysme nechteěli, přece...
Marilyn_Manson3
29. 01. 2004
Zdenku, to nebylo na tebe. Mariane, co ty víš o mé minulosti? Máš na mysli mojí komunistickou minulost, nacistickou minulost, nebo rakousko-uherskou minulost?
Pišta_Hufnágl
25. 01. 2004
Stando, já jsem ztělesněná upřímnost, věř mi chlape! Já za to stojím...
Pišta_Hufnágl
25. 01. 2004
Já myslel že jsme kamarádi Zdenku a ty se tady do mě takhle ostře navážíš. To mi od tebe příde docela jako podraz... Začínám dokonce pochybovat že ty si ten Zdenek, kterýho hledám. Hluboce jsem se v tobě zklamal a nevím jestli ti budu schopen vůbec kdy odpustit. Já tě měl, Zdenku, moc rád! Tak proč si mi to sakra udělal, he???!!!!
Pišta_Hufnágl
24. 01. 2004
Rozhodně asi budeš daleko lepší Zdenek než tenhle. Ale dám mu ještě jednu šanci: Zdenku? Slyšíš mě? Máš poslední šanci to napravit. Já si můžu sehnat takovejch (a lepších) Zdenků, kolik budu chtít!!
Pišta_Hufnágl
24. 01. 2004Pišta_Hufnágl
24. 01. 2004
Pojď mezi nás Pištíku, mohu ti říkat Standa? Vždyť ve třech je to také krásné! Už nebudeš jen druhý Zdenek, budeš první a jedinečný Standa, co ty na to? Tohle je hodně férová nabídka! Tak už si ty slzy utři Stando a usměj se na ten svět, co?
standa_sranda
23. 01. 2004
Připomělo mi to větu "Donalde slezte z toho lustru!" Sice nechápu, jak se kačer dostal na posed nicméně bych to tipl na tip...
Pišta_Hufnágl
23. 01. 2004Pišta_Hufnágl
23. 01. 2004Marilyn_Manson3
23. 01. 2004
To mě vážně sere Pišto, že si tohle myslíš, já se totiž moc snažil abych na tom něco neposral...
Maryline, kdybys viděl potom ten posed, tak to je ještě lepší, vážně! Díky snuffíku, každého tahle tematika vyloženě zaujmout nemusí, rozumím ti...