Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHorák knižně
23. 01. 2004
0
0
6360
Autor
horák
deliria_Esti
16. 04. 2004
Horáku, já už to dočetla, co mám dělat?:)))
a ty obrázky jou super, já se třískala smíchy, jen jsem viděla Horáka jako sopku, nebo s těma citrónama... a ten u těch dárků "welcome" a vůbec :)))
povedlo se to...
stručně, jasně s laskavostí a vtipem...:)
(enem tam uteklo jedno Y a otazník...korektorka dostane za ucho, ale měla asi moc práce...a astarostí, což?)
Pišta_Hufnágl
20. 02. 2004
Přišla mi od někoho z vás aviza, ale nic se mi nikde nezobrazilo - napište mi raději, prosím, na mail: barta@i-noviny.cz
Pišta_Hufnágl
30. 01. 2004
Tak musíte počkat, až to budu mít doma a nechat si to poslat ode mě, anebo bydlíte někde blízko ...
Tak to si počkám... určitě se ozvi.. mám vážný zájem...
A přidám se k žádosti o podpis.. :-))
Pišta_Hufnágl
30. 01. 2004
Přátelé, kniha je připravena k distribuci - pokud si ji chcete opatřit sami, můžete si ji objednat mailem přímo v nakladatelství - http://www.didaktis.cz/
Kratujuli se srdca horáku, chyběls tu... měl bych zájem, to víš, že jo... někdy si udělám výlet do Lípy..
přidávám se k frontě gratulantů a o jednoho podepsanýho Horáka bych měl taky zájem, jednou to bude hodně cennej kousek :o)
Před rokem jsem patřil k jedněm ze Tvých nejaktivnějších čtenářů ;o) takže Ti ze srdce gratuluju.
teda horáku, pokud bys měl přijet na tu akci co psala rebecca (zatím nápad, vím), tak mi dej vědět, to bych se účastnil a i si tě koupil!!
Pišta_Hufnágl
25. 01. 2004Pišta_Hufnágl
24. 01. 2004
Abych se přiznal, tak vůbec nevím, jak to funguje, když chci něco poslat na dobírku. Až to zjistím, asi bude stačit poslat mi adresu :o) Pokud byste bydleli v Lípě a okolí, donesu osobně.
a nechceš jich pár poslat ke Zdenkovi do Obratníku? Má tam přece taky knížky... Tak .. nešlo by?
teda horáku, ty si živej? já už tě voplakal, pokud mi někdo chyběl, byls to ty! (Kdo ti to vydal?)
Kolik stojíš? (né že by na tom tak záleželo, ale spíš mě zajímá, nakolik ses vycenil)
jo a proč teď nepatříš k nejaktivnějším písmákům? !!!
Vydal mi to brněnský Didaktis: myslím, že jsem trefil díru na trhu, o chemii pro děti nic není. Stát to bude s DPH 119 Kč, když mi pošleš mail (či někdo jiný), pošlu vám zatím aspoň titulku, sem to nějak nejde strčit.
tak se podívej na www.obratnik.cz a zkus se domluvit s Lyrykem... - Zdeněk
Ale to je zaměřené spíše na poezii, tohle je něco mezi učebnicí a školními historkami :o) Znáš Lyrika osobně?
já vím... přesto by to mohlo být kontaktní místo pro tvoji knihu tady pro Pražáky..;)
Osobně jsem ho jednou viděla a myslím, že je s ním řeč..:)
Proč to nezkusit...;)
super, tak se to konečně povedlo vložit, no sláva :))
já na to dneska klikala už třikrát a porád nic...
Takže - co je třeba udělat pro získání horáka?