Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTicho ryb
Výběr: Elyn, Noe1
04. 02. 2004
19
0
9122
Autor
Rowenna
Ticho, ticho ve mně.
Stanu se rybou,
kterou ryba proplouvá.
Není na světě
elegantnější pohyb
než volné vlnění.
Jako když se žena
svléká před mužem,
kterého má opravdu,
opravdu
ráda.
Není na světě
elegantnější pohyb
než volné vlnění.
---------------
líbí se mi to.... stručnost určitě prospívá - zcela subjektivní pohled...
Rozervanec
04. 02. 2004
krásné přirovnání
Ticho, ticho ve mně.
Stanu se rybou,
kterou ryba proplouvá.
Tip
cekanka_ucekana
29. 01. 2004
Cekanko: a ono to není pecka? :-)
No vím, příliš málo slov. Příliš málo obrazů. Všechno to nesou jenom první dva verše. Nic víc. :-)
cekanka_ucekana
29. 01. 2004
No, já v tomhle směru asi nemám sebereflexi. Spoléhám na cosi - intuici, či co? Já si tak píšu - co se děje ve mně a okolo mě, takové deníčkové písání, prokládané občas něčím podobným. Zaříkávám se, že básně už psát nebudu. Taky jsem nepsala - kolik? čtyři dny? - ono je to těžké, když už čtrnáct dní chodím z práce nejdřív v deset hodin večer. Ale včera tedy absťák, a velká touha - těžko se to popisuje. Až jsem chudákovi Seregilovi písala pod jeho básničkou, za což se ti, milý Seregile, ještě jednou moc omlouvám. :-)
Někomu sedne třeba právě takováhle záležitost. Ale třeba je to opravdu o ničem. Mhmmm.
Jestli mi budeš odpovídat, pošli mi prosím avízko, ono se mi to hrozně špatně aktualizuje. :-)
Ne Rowenno, nemusíš se vůbec omlouvat.. chápu to. Někdy mám to hnutí .. a občas to dopadá blbě...
Víš.. máš v sobě poeticko-grafomanskou sílu....
Proto díky....
Nemyslel jsem to jako urážku... jen se v tom ukázal tvůj vývoj...
jenže ... vždycky na tom něco bylo.... bylo to dobré a je to lepší a lepší...
:-*))
Swedish_Nigg
29. 01. 2004Swedish_Nigg
29. 01. 2004
No, ale to jsou opravdu překrásná slova, cos mi tu napsal.
:-)
Já nevím, já to nikdy nevím, jestli ano nebo ne.
Elyn se ale třeba taky líbila.
A stejně si myslím, že jestliže Čekanka popsala tak krásně pocity, které měla, tak je musela vyčíst z té básničky. Na co dovysvětlování, že ano? :-)