Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSvolná
05. 11. 2006
5
9
3209
Autor
linka
očima po tobě s chutí se pasu
poznám tě po chuti, vůni i hlasu
jako vždy dám ti dnes celé své tělo
jako vždy hladíš mě všude, kde chceš
pochopils čtenáři, kdo je můj milenec?
(takhle si hrajeme já a Pan Déšť)
9 názorů
nojo, fakt...já to tam mám taky! (jejda)
tajemná je dost..hihi.. (?!?)
brejden
aha aha...málo tajemná, budu si to pamatovat, dík OP ;-)
dne - prosimtě, co znamená "cute"?
Ondřej_Petřík
27. 12. 2006
děkuji, děkuji, on myslím ON s velkým o a velkym n, takže to tak asi nechám, přestože je to rušivý element....a obhajoba prvotního záměru? CoŽe?
Je to dobré,ale já bych si dal víc záležet aby prvotní záměr nebyl tak očividný .... cože?!Co to kecám ... hi..hi..
Prolog je opravdu navíc. Člověk pak jenom čeká, kde se s tím deštíkem setká. Ale je pravda, že mě to nakonec překvapilo.
Rýmy jsou podle mě dobré, neotřelé. Když ale sojíš o hlubší kritiku, tak nejslabší je pátý verš. Jediný se nerýmuje, ale samo o sobě by to možná tak nerušilo. jenže kromě toho i to oslovení čtenáře je to pro mě nějak navíc. A i ON ... ta velká písmena nejsou třeba. Zbytečné zdůrazňovat to, co pochopí opravdu každý.
No, to by asi stačilo ... ještě bych Ti tu za chvíli začal vymýšlet, jak bys to měla předělat:)
nevim... nevim... moc se mi to....
sice to má něco do sebe, ale není to ono...
vím ... vím ... hodně se mi to ... pro mně je to ono ... líbí se mi vygradování, pointu jsi sice naznašila v prologu ale stejně mne překvapila ... dám ti tip ju? *t
tooho čtenáře bych vyhodila, co je mu vůbec do toho? Obejdi se bez něj a nemím nic proti...