Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAndělova křídla
09. 02. 2004
2
0
3455
Autor
Gabriel
Ještě nejsem andělem -
ale už mi rostou křídla
už by bylo na čase
Snad nebudou z mýdla
Pořad někde cestovat
jak to mám furt stíhat
No jo , ale co doma?
jak jen bych je skrýval?
Snad bych mohl nafasovat něco na sundání
Schoval bych je pod postelí
nebo v kůlně - vedle saní
Jenže jak je namontovat?
A pak - jsem si všiml krámu"Montování křídel na počkání"
Veronika11v
12. 02. 2006
Pro fšechny co to ještě nepochopili "NEBERTE TO VÁŹNĚ ..Je to jen náhlý tok mých myšlenek "-)
Ojojoj. Tolik asi k basni.
(Zajimalo by me, jestli je od autora fair vlozit do kategorie Pro radost neco, co sice udela radost jemu, ale ostatnim to zkazi minimalne tu dobu cteni.)
Janko: Pokud se polibeni Muzy - ci skutecne muzy v tomto pripade(?) - vyznacuje vyhradne gramatickymi rymy, potes koste. Nevim, co je potom lepsi, ale horsi mi pripada oboji.
Ach jo, to jsem dneska zase hnusna.
v polovině si klidně rozdupeš zbytky rytmu :o)
nic světobornýho, ale proč ne :)... pro radost :D
...A musíš je doma sundávat? Proč bys to dělal? Neříkej že ze strachu... Jinak forma neGabrielovsky prostá a upřímná - kam se poděla tvoje stará poetická můza (Oranžová růže, Dokud se nedozvím)? Myšlenka neftipná ale krásně optimistická. Dobrý!
Vlastně jsem chtěl původně napsat ůplně něco jiného.Akorát začátek byl stejný jenže mě najednou napadlo,že to asi beru moc vážně tak jsem z toho udělal takový ftip.
No asi to není až tak ftipné.
Smutná_duše
21. 03. 2004
No, na Absinth Party si mi připadal docela normální.
P.e.s.: Nemusíš se stydět za to, že si z Valašska.
P.r.a.s.o.p.e.s.: Tož!