Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePo narozeninách
15. 02. 2004
3
0
4896
Autor
Krásnoočko
Tvoje krásné oči
modré studánky
tvůj zářící úsměv
šňůra s korálky.
Proč si ale mojí
lásky nevšímáš!!!!?????
Mé srdce se chvěje
jestli jinou máš.
Kdyby to tak bylo,
jak uvadlý květ,
jak zatmělé slunce
skončil by můj svět.
Krásnoočko
20. 04. 2004
Mně se náhodou líbí, i když je jednoduchá. Piš dál a nedej se od nikoho odradit.
I mně to připadá jako prvotní zkoušení skládat slova a věty, aby se rýmovaly a aby měly nějaký obsah. Nejlepší by pro Tebe tedˇ bylo nečíst kritiky, aby Tě neodradily. Nedej se a tvoř. Talent se projeví až časem a zkušeností. Přeji Ti k tomu hodně nápadů a vůle. :)
Tak jsem tady - neslyšel jsem o Tobě nic moc pěknýho, ale - na to co říkaj ostatní nikdy moc nedám - takže - upřímně - zasek jsem se u prologu - takový nijaký "fňuk fňuk - jsem malá a moc bych chtěla - dej mi TIP a nebo vypadni..." (stačí zaškrtnout, že nestojíš o hlubší kritiku a člověk se bude hned chovat mírnějc :-)) - no - nevím :-)
Na první otázku odpovídám NE - jestli chceš slyšet víc, dej vědět :-)
Prostě milostná veršovánka, které sedí rytmus a obvyklé rýmy, předpokládám, že to nechceš vydávat za nic víc? Připomíná mi to Básníky - ty máš kukadla jak zrcadla..
Krásnoočko
20. 02. 2004P_A_Vlasov
19. 02. 2004
...mě se to líbí. Jako by jste pánové a dámy starší Písmáci, zapomněli, jaký to bylo, když jsme se třepali láskama zamilovaní až po uši někdy v patnácti. Celkem se to i rýmuje. Zkus se, příště, Očko, vyvarovat "slabších" veršíků jako nevšímáš-jinou máš, květ-svět. Nepůsobí to moc dobře, rýmuje se to sice, ale je to příliš "laciný" (bez urážky). Pěkný je, když se rýmují slova v jiných pádech, sloveso s podstatným jménem atp. Zkus i jiný střídání veršů.
Tak vydrž, pořád to zkoušej, i kdyby to byly jen "obyčejný" blbůstky. Zkoušíme to všichni, nikdo není napoprvý génius. Hlavně že ti to jde od srdce.
Krásnoočko
17. 02. 2004Krásnoočko
17. 02. 2004
No, četl jsem na Písmákovi jistě i horší. Tahle se aspoň rýmuje (a to já všude možně podporuji :-) ). Souhlasím s Dušikovou kritikou, kdybych se rozepsal víc, tuším, že bych jen opakoval, co už tu bylo napsáno. Je pravda, že tohle je spíš jednoduchá říkanka než báseň, ale piš dál. Ono něco většího přijde.
Tom
z toho co jsi tady napsala mám takovej pocit že jsi tak trošičku nafoukaná, ne?
schválně jsem se tady u téhle básně krotil abych začínající autorce nezkazil iluze, ale teď toho začínám litovat..
Krásnoočko
16. 02. 2004
je to prostě typická začátečnická báseň, špatná a kýčovitá a milostná..dávám ti tak rok nebo dva na vypsání se..:)
hodně štěstí..
Pokud tě to baví Krásnoočko, nečekej na kritiky a piš.
Pokud tě to nebaví, piš o čem tě to baví.
My ti dáme zaručeně dobré rady, aby jsme nemuseli jít špatným příkladem.
Tvoje dílka psaný srdcem budou vždycky pěkný, uvidíš.
Krásnoočko
16. 02. 2004
Tak jo, napsalas mi kritiku tak já ti naoplátku napíšu kritiku: Ale jo, neni to špatný, první dva v poho, ten třetí se mi moc nezdá.
Krásnoočko
16. 02. 2004Krásnoočko
16. 02. 2004
To nevim, ale zeptej se chroustjazze, ten jí zná hlouběji.(teda , jestli chroustjazz nejseš ty)
Krásnoočko
16. 02. 2004
řekl bych to samé jako Mathew, jen asi mírnějšími slovy - ale na dopadu by to nemělo nic změnit... :)