Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMříže
25. 02. 2004
2
0
2257
Autor
_Grim
Paprsky slunce
tváře
myšlenky
okna a mříže
tma a zima
nepochopení
a noc stále trvá...
Augustin_Šípek
18. 03. 2004
Poslední tři řádky jsou takové salvy klišé, ale první čtyři by možná mohly něco skrývat, nějakou analogickou strukturu, která by dávala metaforu: tj. že myšlenky jsou jako paprsky slunce, tj. že Mysl, Člověk, Lidskost je omezená / roztříštěná v jednotlivcích a pomíjivých myšlenkách, jako slunce (mysl) tříští své paprsky o mříže. Vězeň (duše) pak nepřijímá slunce v jeho plné síle, ale jen jeho roztříštěné fragmenty, tj. myšlenky, o nichž si myslí, že jsou její. Nevím, možná se pokouším násilím to nějak vyložit a není to tam. Nevím.
jj..paprsky jsou myšlenky..tříští se o mříže.. A ten druhý je nepřijme celé... tím pádem jim ani plně neporozumí..
potom nastane tma a tima..žádné slunce už nesvítí...a vyjadřování vázne..už nejsou žádné myšlenky...jen nedorozumění a slzy...
dost pesimistický, zvláš't ten konec..leč asi hlubší smysl to nemá, co? Ale líbí se mi to...
parallelka
25. 02. 2004
a trva a trva a trva atrva atrv at rva atrvatrvaaaaaaaa....
nic....proste nic....
vubec nic jsem v tom neobjevil.....