Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePro Kolegu
05. 03. 2004
5
0
7224
Autor
Craerassy
Je to jen tulák
se špinavou tváří
Některý města
prý na botě září
Kniha,co tolik
o lásce vypráví
jako ty chvíle
kdy lehneš si do trávy
pro A.: jestli jsi došel sem, pak mě to moc potěšilo a odpověď na hádanku, ta tu nemusí zaznít veřejně, protože já vím, že na to přijdeš:-)
Sladké je polikat plnými doušky tvoje sladké větičky sladká Craerassy.
Uf doufám že teď už to není moc přeslazený:-)))
Takže je to řešitelný i pro nezasvecené?? No já nemám ponětí o co nebo koho jde, ale hloubat nad tím je sladký:-))) Snad se mi to povede, ale určitě je to hezky napsaný
heč, já jsem to uhod
a jakože to zase dobře zní, jen tak mimochodem, abych byl prohloubenější než vy všichni nade mnou :op
dismorphia
24. 04. 2004
:)
tak jestli je odpoběď JMÉNO - tak na to bych nepřišel :)
*T
I když - teď sem dal pauzu a přečet to znovu a znovu.Možná i jo,ale nevím nevím.
PS: některÁ města by znělo líp :)
Hele, kašli na hádanky..tohle bylo pro konkrétní osobu, nebádej nad tím.:-))
tak to teda fakt nevím, ale není to vcelku důležitý, hlavně, že to Kolegáčka potěšilo :))
Já bych v tom nehledal odpověď. Mě se to líbí, právě protože to nemá odpověď...
SaFRA, SaFRA, tip je je určitě na místě, dokonce bych ti dal dva - za veše i hádanku!! :-)
SaFRA, SaFRA, tip je je určitě na místě, dokonce bych ti dal dva - za veše i hádanku!! :-)
Jedná se věčné město? :-)
Kolegáčku, řekla jsem snad, že ta hádanka má ještě i doplňující odpovědi?:-)