no vidíš, mě třeba pomáhá zpívat depresivní texty :o))), protože se z toho vykřičím a pak je pohoda :D
johanne: dik... doufam, ze bude i sance, mozna uz se konecne blizi uspesny zformovani kapelky:) I kdyz nevim, jak zvladnu zpivat tyhle depresivni texty, kdyz tedka prozivam zrovna tezky obdobi a na tohle se snazim nemyslet, protoze bych jinak okamzite spadnul na dno...
docela jo, tohle bych si klidně poslechla :)))
Jiné, než české a slovenské umělecké snahy na Písmákovi neuznávám, takže NE - ale - prolog je fajn a mě až moc dobře známej...
Skoda... zrovna tvuj nazor by me totiz zajimal;) Joo, zivot je pes a laska je kur*a... ehm, na nekoho se to svydst musi... chjo:((
Tak jo - jen tak - je to trošku až moc opakující se, ale jinak fajn - jako lit dílo neocením, ale - člověk se občas cejtí prázdnej, i když je "všude kolem tolik krásy", tolik zbytečnej, i když "spoustě lidí na Tobě moc zálež
Zkládát ti jde, jen tak dál
Ono to ze me leze spis tak nejak samo... dik, nehodlam toho nechat, protze kdybych se z toho nevypsal, tak uz lezim nekde pod mostem...
Btw, zkládát?:) Zajimavy slovo:)
Smoulinka: Dakujem... jo, to DO mi tam asi chybi:o) Mum se pouziva taky... a v tom without heart si nejsem jistej, ale budu ti verit, ze to mam blbe;)
lukas_84: Dik moc... chybky tu holt byly a budou vzdycky... teda aspon u me:)
řekla bych sebedestruktivní... uf, myslim, že přesně vim, jakou muziku bych si k tomu dosadila. klepu se jako ratlík...
je to nádherný, a neřikám to kvůli tobě
Dik moc, sebedestruktivni veci odeme uslysis castejs... kostru hudby uz mam, tak se na to nekdy muzem kouknout, ty mi reknes, jak sis to predstavovala, a zakomponujem tam bongo:) Hele, ale vis, ze by se tam fakt hodilo?
Mě se to líbí je to můj styl, zajímavej názor, sice pár chybek jinak tipík
oki..napriklad v te prvni vete...nepouziva se without heart,ale napriklad muzes napsat jako v druhe vete...I have no heart.V druhem odstavku.....mum..nevim co tim myslis,ale jestli matka tak mom.A jeste then why DO I feel......kdyz se ptas tak je tam vzdycky Do nebo Does...a zbytek se mi zda v poradku..sikulka ;).....
Mno jo... precejenom to neni muj rodnej jazyk:o) Jinak dik... a pokud jsi nasla nejake konkretni chybycky, das mi vedet, pls?
Dík za tip... a žádný výtky???;)
no az na nejake ty chybycky ktere se v te anglictine najdou je to super..... :)....