Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte separk9
08. 03. 2004
15
0
5739
Autor
park
jdu se psem
oba jdeme
každý sám
tyhle jednohubky, zvláště takto vyvedené, jako pozdní večeři opravdu mohu :-)
bez zbytečného nadsazování - skvělé!
***
Honza_Princ
03. 05. 2005
je to zaujímavé, ale druhý riadok sa mohol začať vhodnou spojkou, malo by to náboj. takto sa mi to zdá, ako tri tvrdenia napísané pod sebou.
dismorphia
04. 07. 2004
být či nebýt
má to myšlenku ale zapeklitě schovanou, až to vypadá, že ji to nemá
park: ten příběh znám, ale s dvěma mnichy, dívkou a blátem na cestě, jestli to je ten samý.
Jasně, mohli bychom zůstat bez vlastních názorů a nechat naši mysl "neulpívající", ale ty jsi sem dal to haiku, abychom ti sdělili svoje názory. Nebo ne? Tak si vyber, buď si to jen přečteme a "dívku zase odložíme a půjdeme dál", "vyřešíme" ten kóan čistě a na 100%, nebo to posoudíme podle "svého názoru" (což není čisté řešení, ale jestliže to použijeme pro tebe, je to O.K.). Tak řekni, co bys rád :o)?
Pěkný den, p:o)
Jo tak, tys to vzal zrovna za ten druhý konec ;)))
Nemyslel jsem to tak, že mě nezajímá váš názor( to bych to sem přeci necpal), ale jako určitý klíč k řešení... tedy vysvětlení proč nemůže to Haiku končit -
oba jdeme -
spolu - víc opravdu dodat nemůžu, to bych sem mohl dát jen podrobný rozbor, a text vůbec nezveřejnit :)))))))))))))))
Prosím? Tak tady asi nerozumím. Proč utvrzovat druhým řádkem řádek první?
Rozumím propojení třetího a druhého řádku. Ovšem už méně slovům jdeme....
negev
Takže nie...
Adam_G :A znáš ten zenový příběh o mnichovi, který přenesl mladou dívku přes rozvodněnou řeku?...
proč ne:
Jdu se psem,
oba jdeme -
spolu.
?
žeby sabi :o) ?
jinak pěkný, přimlouval bych se za trošku toho sezónního kigo.
:) to se mi celkem líbí, ale prosím ještě technický dodatek - říká se formě 3-4-3 nějak?
Dušík: A znáš ten zenový příběh o mnichovi, který přenesl mladou dívku přes rozvodněnou řeku?...
ale abych neodpovídal na otázku otázkou - o to právě jde!!!
někdo tomu říká kóan, já kóen (jap. park) :)))))))))))))))