Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRybníček
Autor
rainman
Jestli jsem uměl plavat ? No jasně, dokonce ještě dřív než chodit. Škoda, že jsem to zase zapomněl. Naučil jsem se to v takovým malým rybníčku, co se pořád zmenšoval a zmenšoval, až jsem nakonec dosáhl rukama z jednoho břehu na druhý. Ale i tak se někdy dělaly veliké vlny a pěkně to se mnou házelo.
Když se rybníček utišil, poslouchal jsem. Někdo na mě zdálky mluvil. Zkoušel jsem mu odpovídat, ale nějak to nešlo. Pak se prohnulo nebe a hlas se ozval docela blízko. Lekl jsem se a rychle jsem ho vší silou podepřel rukama. Ozvalo se "AU!" a obloha se vrátila nazpátek.
Jednoho dne jsem se probudil a zjistil jsem, že se s rybníčkem něco stalo. Jednak že mi někam pomalu, ale vytrvale odtéká. A taky jsem si připadal celý převrácený. Nemohl jsem se orientovat. Napadlo mě, že bude nejlepší plavat pryč. Přece tu někde musí být východ!
Nakonec jsem ho objevil. Pravda, byl sice trochu těsný, ale co se dalo dělat. Moment...co to...tady je nějak moc světla, a voda žádná...!
Najednou je mi strašná zima, pláču a vůbec ničemu už nerozumím. Chci zpátky.
"Máte krásného chlapečka..."
KDE JE MŮJ RYBNÍČEK ?!?
28.4.1959