no, jestli bude mít Míša dobrou náladu, budu se dívat s váma... jestli ne, budu si hledět Míši
Tak jo. V sobotu v noci jsem u tebe!
A závazně!
Neni to pravda s tou barvou, kdo to napíše je blbec.
Míšo budu smět znovu+dokoukat magnólii? Řekni kdy... ach, jak moc prosím, až mě z toho bolí za krkem
..tedy a běžky? Cococococco? :o)
si kuř že budeš moct...
třebas v sobotu v noci.
:-)) Ahoj báfnířko, tak se jdu podívat, co píší mí noví známí ze srazu Písmáka - a hle: turandot píše hluboko, s pocity, které jsou mi blízké... *pěkné, konec super, jen mi vadí do očí ta barva :-))
zdar a *******t*
je to úžasně silný, už mi to leze do hlavy
vvvvuíííááááúúúú!!!!!!
nechtoho
nechci abys k tomu něco psal, jenom proto, že sem se ptala, co znamená ta věta -nemam se rád-
ne, já se k tomu vrátil, protožes mi připomněla, že jsem se k tomu chtěl vrátit....
a krom toho.... jak uplynula doba, už mi to dává úplně jiný významy...
takže ta věta tam už nesedí....
kdyby tam seděla, bylo by to od tebe ošklivý
proto jsem tomu nevěřil...
¨přesto jsem ale napsal, co mě napadlo, abys věděla, že jsem to četl, udělalo to na mě dojem a tak....
hele, nech si těch představ, že se mi to nelíbí!
nenechám-nenechám-hohoho(zasmálo se prasátko hluboce-tydlidum)..to neva...mé rozpory ohledně křesťanství sou nenávratně fčudu.
(...)líbals mě na moje vlasy rusé
a Ježíš ucpal hnusem
můj celý krk a potřísnil mi dech (...) jen tak mimochodem z prvního přijímání od Rimbauda..už sem zasejc vobutá v tradičních důchodkách!
___<<'¨¨|]eviIIIive[|¨¨'>>___
je to tam!
určítě tip. sice mi dělalo problémy přečíst to kvůli barvě textu, blbě vidím a oči bolí:-) jinak ale skvělý...
děkuju...
hele, ale s tou barvou nechci nic dělat, týjo sem asi vůl, ale prostě sem to fakticky psala dvěma pastelkama do takovýho vobrázku...a nechci ho v tom aspoň pro sebe umrtvit, chápete..
tak se omlouvám...
ono je spíš asi moje chyba, že ty brejle nenosim:-), to se neomlouvej:-)
krasny....ale jedina drobna chybka.....ale docela ztezujici cteni..barva a velikost pisma....malem sem si na tom oddelal voci.....t!
Wemínko: ..ve dvanáctym bydlí Štěpán a Matěj... ty, jak mám od jejich mámy první Nirvanu. Měli na balkóně zatraceně dlouhověkýho křečka, byl tam pokaždý, prej děsněj kousací hlodavčí dědeček..tývole..nikdy sem ho neviděla, došla sem pokaždý jenom k osmý dlaždici...
Pavle...?
No potěš . . . Poslechni, neměla bys ve svém věku spíš vesele běhat po loukách a plést si věnečky z pampelišek ? :)))
hehehe -prohlédls mě, milý Pišto, v létě rvu pampelišky, na podzim listy, v zimě rampouchy a to vše s radostným popěvkem na rtech!
Výborně ! Teď ještě začít o tom psát krásné, prosluněné a nekonfliktní verše !
jistě! (zazubení a ladná úklona)
ó pampeliško- čarovný tys kvítek
hleď ať již Pišta nemá výtek
-nebo tě urvu a nacpu do vázy!!!!!! Juchajahou!
(nové ladné pukrle a úsměv)
..... ..... jako bych nic neřekl, ju ?......... .. . ... .
:))
V očích mlha
přetínám poločas jídla
a snoubím se
s nesněním.
A ráno budu
znovu číst...
hops
*
jsemť to ale duchaplník... :)
ty jsi někdy byla až ve dvanáctym patře? já asi ne-e
fajn, ale ta barva je příšerná, nedá se to číst... nebo já jsem moc vybíravá?!
jseš skvělá.