pane jo, začínám z té němé ženy mít hodně zvláštní pocit. takový, o kterém jsem myslel, že ho ani nemám. ale je to moc dobrý pocit. díky :-)
-tip
"a nezahlédne stín
který se v polích
tak udiveně točí..."
Krásnej nástup toho tajemna z minulého času...krásná zápletka...no a o zpracování ani nemluvím...to již tu řekli povolanější...je to dokonale krásné...
TIP…a díky!
Myslím si, že je to také všeobecné... Akoby to tou dlžkou strácalo na sile...Ale pozriem i iné básne..Hermann
ještě jsem od tebe nečetl nic, co by si nezasloužilo TIP
a selka tuze chvátá
s kohoutem pod paží
na svaté procesí
ufffff!!!!!
naopak tohle nevim proc me tam vadi....
taková tíseň
stesk
taková píseň
ale jinak skvela basen...jedna z nejlepsich.....tady....t
krásne a čarovné
ako vždy....... : )
Taková krása
myslí si němá
jako bych promluvila.
///dávat mlčení konkrétní představy je těžké .-)
Taková moje stařičká představa - jak chodím světem - a kukám. Lidi, vy nevíte, jaká je to krása, moci kukat. Skoro jako mluvit.
:-)
Chceš říct, že se mi to nepovedlo? :-)
kdybych napsal nepovedlo, četla bys nepovedlo .-)
myslím, že tobě se to vnitřně povedlo, myslím, že každý chápe jak a čím si naplňuješ mlčení - a také myslím, že ti uniká okolní svět, což nemusí být nutně špatně, mít sílu žít alespoň ten svůj .-))) vypadá to, jakoby ve tvých básních nebyla žádná cizí - nová zkušenost a to vzbuzuje dojem, že už tě mají všichni prokouknutou (říkají "nic nového"); já vím, že to tak není, ale podvědomě očekávám jen silnější a silnější obrazy, a takový nárok žádný básník nesplní -> vyvoláváš na sebe nárok a jediná zkušenost ženy zřejmě nestačí ten nárok uhasit...
Ano - a co s tím, přestat psát, když nároky nesplnitelné? Když nic víc nemám než to, co jsem už nabídla? Pořád to stejné knedlo vepřo zelo v neděli a v pátek čočka. :-)
ale neblbni, já (a jistě nejenom já) jsem ze svých věčných témat taky unavený, ale zbavit se jich bez "nadpisování" taky neumím, asi každý...
a zase jsi napsal pár skvělejch věcí, prostě všechny básně nemohou být stejně dokonalé, půvabné prožité, úžasné, ale my je napsat musíme, když je to styl života .-)
No jo, když já jsem člověk, který se i u psychologa věčně ujišťuje, jestli ho nenudí. :-)
To, co se děje, když si takhle po nocích písankuji tyhle své sny, jaksi vůbec nesouvisí s tím, co se s tou věcí stane, když je publikována. Ten pocit, že někdo řekne: "ach ouvej, nic novýho, nudáááá," to je pro mě k rozervání. Takže asi nepublikovat.
:-)
:) bez komentáře...
já už svoje napsala...;) ale líbí se mi, jak si tu hezky povídáte...;)
i ty se,Rowy, vtiskáš donádoby, vodo!
voděnko
taková tíseň
stesk
taková píseň
celá se líbí ******
.. ta je snad nej.... :*ú)
....je moc krásná...a hlavně začátek mě dostal...*
a kruh sa uzavrel ... alebo ešte kúsok chýba? *