Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZa okny
19. 03. 2004
2
0
1459
Autor
andilecek
Už chápu spoustu věcí
i to,proč ptáci končí v klecích.
Už chápu co bolí tě z nevěry,
slova porušené důvěry.
Už poznávám zač bojovat,
když sama se cítím u konce.
Už vím, proč kvetou ovocné stromy,
už vím,proč lidé stavějí domy,
už vím,proč člověk musí milovat,
už vím,zač člověk má bojovat.
Už vím,čím jsou dobré skutky,
proč zamilovaní volají si z budky.
Už vím proč psi chrání svá území
a proč zmizelo mi náhle zázemí!
Nejspíše to takhle má být
a každý to tak musí chtít...
líbí... hezky to plyne, bez zadrhávání. i když některé rýmy se mi zdají protlačené spíše silou, než že by pramenily z tvých pocitů.
Zacatek je vibornej,konec uz je jednodusi.Ale nezalezi co ta basen znamena pro nas,ale co znamena pro Tebe!A myslim,ze pro Tebe znamena moc a proto Ti davam tip.
Až moc důvěrně znám pocity, které vedou k napsání takovéhoto dílka - dýchá z toho takové zklamání - ale - jemné a možná trošku naivní zklamání - je to krásné a má svou hloubku - líbí - moc :-)
Upřímný TIP
spousta věcí se dá vyslovit, říct a všechny věci se dají napsat na papír nebo kamkoli jinam - za jakékoli situace je to to nejsnadnější, ptž napsat se dá i to, co vyslovit je víc než těžké.
A obrovský rozdíl je v tom, jestli ty věci "jen říkám nebo píšu", nebo už jsem je skutečně...skutečně a plně...pochopila. Hodně štěstí ti přeju:)
princeznicka
19. 03. 2004Miss_Moody
19. 03. 2004
lehce naivní, ale je to dobré poznání, jestli víš to, o čem píšeš, pak blahopřeji!! :-)