Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJi-hád-dó
30. 03. 2004
12
1
8397
Autor
Noe1
Ahmed
má
hlad!
Áron
má
hlad!
I já
mám
hlad!
I had
má
hlad!
Copak
jí had
když
zuří
...
...
...
jihád?
1 názor
:))))))) páni, Noe, teď budu muset čistit klávesnici od kafe! Ta argeologie se (ne)vyplácí :)))))!
(já mám právě taky hlad, zajdu někam na....jihád :-))) )
Když zuří jihád,
je spousta mrtvol.
Na mrtvolách hodují červi,
na červech drobní hmyzožravci.
A had? Ten má hned žrádla dost!
No z teoreticky můžeš mít pravdu. Nicméně pokud vezmeme v potas kulturní zvyklosti, zejména zvyk obou stran pohřbívat své mrtvé rychle, dokud se v horkém prostředí nazačnou ještě rozkládat, tvůj trofický řetězec bude narušen v samém počátku. Nicméně, kdyby izraelci místo střelby používali více trhavin a palestinci ještě masivnějších sebevražedných útoků, těla by byla rozmetávána do širšího okolí a pro konzumenty by zbylo opravdu více potravy. Vše je otázka měřítka.
Já to nechápu,proč má tolik postav hlad, stačilo by jen aby Had snědl Ahmeda,popřípadě i Hasana,kterého snědl předtím Ahmed a bylo by po hladu nebo taky po hadu v případě,že by byl Hasan stravitelný pouze pro Ahmeda,který ho navíc ještě celého nestrávil. Ale to by pak neměl Ahmed hlad,takže ať žije had! *
huehehááá, teď sem málem zemřela při představě sebevražedného komanda rozbalujícího svačinky ujídajícího se xmrti na břehu Jordánu!!!! :)))))))))))
Jo, eště * za had-hlad-ji-had! :)
to jsou jen hádky o harémy hadic
- z hladu páchají hadakiri
***!
bájo věc 8^)
ani silný hadovému nevěří ;)
asi vyžírá balíky humanitární pomoci a pak už nemá hlad i když Ahmed, Áron I já máme hlad neb zuří jihád!
pěkné... ten kaligram plánovals, nebo je optická podobnost zápisu s postavou vyhladovělého ahmeda čistě náhodná? :-)
Charlien, copretinka, teqrilla, sidónia a spol.: Díky.
LaCasage: Tak balíky? Ťakoví hadi určitě nejsou!!!!!
Kateee: když bomba, tak kalorická. Představuji si sebevražedné komado, které se na Izraelsko-Palestinském přechodu ují k smrti.
DušíK: dobrá inspirace, změním povinnosti členů klubu "Hadí plémě", místo pouti do HADivadla se budou konat poutě na Hády. Už jsem z Brna tak dlouho, že hjsem na ně skoro zapoměl. :))))))))
Sjuuu: Nic není náhoda, vše se děje jak se dít má. Řídím se v životě krédem "Na zázraky nevěřím, spoléhám na ně" :))))
Chroust: vždyť ty taky, ty taky :)))))))))))
to odpovídá mé představě sladké války - když máte na zbraně, pečte místo toho dorty a pak je po sobě házejte :-)
Jojo --- studená sladká válka :)))))) Krásná představa. Taky bych používal dalekonosná šlehačková děla :))))