Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se26.8.2003, podvečer
13. 04. 2004
13
1
8232
Autor
Noe1
Vnímám teplo
z tebe a ze skály za námi,
cítím mateřídoušku.
Slunce na oponu mraků
píše svoji dnešní
poslední doušku.
Ještě chvíli a světlo se rozplyne
jak rozpaky v nás.
Průsvitná tma hříchy zahalí,
milosrdný čas.
1 názor
Marcela.K.
31. 03. 2008
to je taky hezký, ale víc by se mi líbilo, milosrdný to čas, nebo tak něco, ale i bez toho to je fajn
Dream: díky :))))
vesuvanka: Tohle je sice inspirováno mým oblíbeným místečkem na kraji Prahy, ale takové rozpálené čediče či znělce ... už aby to tu bylo :)))).
Simona: ohromná škoda, počkej si na rozpálený letní den, vydej se na nějaké skály s vřesem a tak, zavětři ... ta vůně určitě příjde. A nejen voní, i nádherně chutná :))))
Cannisha: no vidíš, a já o soutěži neměl ani ponětíl. Ale to nevadí, vedle tvé básničky bych stejně neměl šanci, je nádherná.
Hermann: Díky, udělal si mi radost :))))
Rowena: Nechci, aby to vyznělo divně; ale je to ta, od tebe si toho vážím obzvlášť.
Beatrice: :)))))) zdravím. Nebo, blbostičky budu, ou, ou.
Creasssy: Noe má mnoho tváří i jmen :))))), a pokud mne neznáte, tak mne ještě poznáte :))))), díky, tvá reakce mne potěšila.
Dismorphia: těší mne, že sis toho všimla ... k té skále patřilo jak teplo tak vůně mateřídoušky. Nechával jsem to schválně, aby si čtenář mohl vybrat. A díky.
Cheeetah: tak to můžeme oslavit - vlastně ty slavit a já smutnit. Díky.
Anděli, nefňukej,
nic není takové,
jaké se zdá.
Tohle je minulost.
Hřejivá ... voňavá.
A dík. N.
Krasne - pripomina mi nase poute po Stredohori. Skaly a vune materidousky - nadhera. Davam tip
Zhodujem sa s cannishou.....Krásné a obdivuhodne hlboké...Hermann a tippppp
Není vždy posvícení :))))) veselý budu až zítra, vážný zase pozítří ... a promíjím :)))))